Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 7508
Hei, Freaks!

Har en Samsung Galaxy A70 (mobil) som jeg sliter med å få notifikasjoner på. Meldinger og Messenger fungerer fint, men apper som for eksempel Snapchat og Discord vil ikke sende meg notifikasjoner. Har vært inne og skrudd på alle tillatelser jeg kan tenke på, men likevel så skjer det ingenting. Jeg får notifikasjoner på nettbrettet og har vært inne på PCen og logget meg ute av Discord der, men usikker på om jeg da blir logget ut av alle PCer jeg har vært logget inn på?

Mobilen har Android versjon: 9.

Noen som har peiling på hva det kan være som forårsaker dette? Ble ikke klokere av google.
Går det lang tid mellom hver gang du sjekker varslene?
Android 9 (og 8?) slutter å la apper varsle om hendelser om du ikke åpner varslene på noen dager.
Sitat av Rosander Vis innlegg
Går det lang tid mellom hver gang du sjekker varslene?
Android 9 (og 8?) slutter å la apper varsle om hendelser om du ikke åpner varslene på noen dager.
Vis hele sitatet...
Problemet er at jeg ikke får varsler fra Snapchat og Discord i det hele tatt. Og Discord bruker jeg hver eneste dag.

Varsler fra andre apper sjekker jeg senest innen et par timer (som oftest innen en halvtime)
Jeg har lignende problem med min samsung telefon, plutselig stopper apper å sende notifikasjoner. Dette skjer ofte ilag med en oppdatering på telefonen. Det gjelder apper som brukes daglig. Min løsning er i hvertfall: innstillinger- varsler/apper. også kan man velge der hvilken som kan sende varslinger.
Sitat av Larsiii Vis innlegg
Jeg har lignende problem med min samsung telefon, plutselig stopper apper å sende notifikasjoner. Dette skjer ofte ilag med en oppdatering på telefonen. Det gjelder apper som brukes daglig. Min løsning er i hvertfall: innstillinger- varsler/apper. også kan man velge der hvilken som kan sende varslinger.
Vis hele sitatet...
Har allerede sjekket dette. Varsler er skrudd på for disse appene.
Jeg har opplevd lignende når jeg har benyttet ymse strømsparingsfunksjoner tidligere. Kanskje dette kan være årsaken?
Sitat av steili Vis innlegg
Jeg har opplevd lignende når jeg har benyttet ymse strømsparingsfunksjoner tidligere. Kanskje dette kan være årsaken?
Vis hele sitatet...
Dette er strømsparingen min:
Strømsparing https://imgur.com/gallery/kc0dzt2
Står allerede på optimalisert.
Sist endret av Smooth Kiminal; 18. juli 2019 kl. 18:34.