Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  15 1325
Finner noen som bringer bra mat til Gardermoen i natt, og poster telefonnummer og navn på stedet her..
50 dollar shippes når maten eventuelt er mottatt.


Dette kan stoles på, er på vei til Vegas, og må vente her altfor lenge... er litt overvektig og sulten! ;D
Ring 2222 5555- Peppes pizza!

De leverer overalt og er avdelinger overalt.
Haha - Trur ikke noen gidder det.. Du har akkurat registrert deg, og har kun 1 innlegg her på FreakForum.
Trådstarter
2 1
Vel, tror ikke mange har så mye å tape på å prøve .. ? Om de allikavel vet om noe. Ber ingen hverken ringe for meg eller noe. Alt jeg trenger er mat på Gardermoen. NÅ!!
hehe, ser du tilbyr 100$ til brukerne av donkr.com Synd jeg ikke bor i oslo, da skulle jeg ha laget mat til deg å kommet med! 100 dulls på stars kontoen hadde ikke gjort noe.

Lykke til med skaffing av mat
Sitat av stian3108
Haha - Trur ikke noen gidder det.. Du har akkurat registrert deg, og har kun 1 innlegg her på FreakForum.
Vis hele sitatet...
Er ikke verre enn å si "ali baba pizza, tlfnr er 222xxxxx"

hvorfor skulle man ikke gidde det, om man faktisk vet om noen som leverer dit nå?
Peppes støttes. 22 22 55 55. Flere måneder siden jeg har spilt poker nå. Tar gjerne i mot en slant hvis du skulle ha vekslepenger til overs. Uansett ikke noe big deal, men du fikk meg litt lysten nå. Får eventuelt vinne litt cash i freerollen i morra.
Når du kan gi vekk vekk 50$ til en random person som gir deg mat, har du vel også råd til å kjøpe deg mat på gardermoen?

Kan hende jeg tar grundig feil nå, men jeg trodde det var kiosker som solgte baguetter og lignende selv midt på natten... ^^
Baguetter og lignende er det MAT spiser det...
Ikke sikkert det er så mye åpent på hovedflyplassen vår nå, da. Forøvrig er cash noe ganske annet enn pokerdollz, særlig for de som spiller om store penger (noe jeg mistenker at trådstarter gjør). har vært borti flere som kjiper på en tyver i virkeligheten, men som gladelig deler ut $100 på pokerklientene kun for å være snill.

Hvis det -er- åpent på Gardermoen stusser jeg mer på det at han er villig til å betale dyrere for en restaurant som bringer maten dit, enn å bare sette seg ned og spise. Jeg tipper det er stengt.
Sitat av Butcher'n
Baguetter og lignende er det MAT spiser det...
Vis hele sitatet...

Hehe. Glad jeg er liten... Da jeg kan klare meg lenge på en liten baguett
Selv spiller jeg heller ikke om store penger, men likevel føler jeg det er stor forskjell på cash og pokerpenger. Deltok i en freeroll en gang og kom på andreplass. Vant *svimlende* $80. Det tok meg omtrent 20 minutter til å vinne opp til $300 i cashgame. I løpet av et par timer hadde jeg nesten $1500. Lånte bort litt (noe jeg selvsagt aldri fikk igjen], men cashet ut mesteparten. Folk som sitter inne med disse beløpene konstant har nok ikke store problemer med å belønne gode tips med $50, som vinner inn i én hånd uansett. Selv spilte jeg NL smallstakes (tror blinds var 1-2 eller 5-10), men likevel kom jeg oppi flere multihundredollarshender. De få dollarne man gir bort er en så liten andel av omsetningen likevel, at det blir nærmest ubetydelig. Som sagt; cash og pokerpenger er to helt forskjellige ting.
Når vi snakker om freerolls her. Kan jeg være med i freerolls på pokerstars selv om jeg bare har en acc som er laget for play money tables?
Jepp. Bare til å klikke Real Money Tournaments, eller noe, det. Finnes på samme programvaren, bare velge annen meny.
ja, join Nordic freeroll. Den går hver kveld 21:10. Prize Pool: 2500$

477 premierte plasser. Egentli veldi lett å skaffe seg en liten premie der.

Edit: Sen, igjenn!
Sist endret av Skaddfrontallap; 10. juni 2008 kl. 04:51.
Oki. Takker så meget