Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1 2023
VP of Misc. Stuff
SDRLx3's Avatar
Hei!

Virker som om telefonen min sier nei-takk til videre bruk da jeg ikke får boota den.

Root: Ja
ROM: Ekstern link til XDA

Har brukt dette romet uten problemer i en måneds tid, og fikk idag en varsel om at en oppdatering var klar. Ettersom SupermanROM har en OTA updater, så satte jeg igang.
Lastet ned, og flashet. Når den nå skal starte opp ser jeg en helt ny logo som ser bra ut og skjønner at developer har byttet logo, og dermed at det faktisk er den oppdateringen som er installert. Men den går ikke videre fra denne logoen, som står og blinker..

Jeg har prøvd å få den opp i Odin for å installert stock, eller TWRP, men den dukker ikke opp der.. Får kun bootloop, eller Download mode.. Ingen recovery..

What to do?!
Prøv å slette og reinstallere driverne for telefonen. Det funket for meg til slutt.