Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 923
Hei, freaks!

Jeg har i det siste brukt en 50" TV til å spille XBox-spillene mine på. Jeg har hørt at det er bedre å spille på en PC-monitor enn på en TV bl.a. for det er raskere responstid.

Er det noen som har noen gode anbefalinger til en god gaming-monitor i prisklasse som ikke er altfor mye over 8 000, helst mindre.
Spiller du på xBox så har ikke responstid så mye å si siden xBoxen er capped på 60 fps. Correct me if im wrong
trodde at våre øyne også var capped på 60 fps ?
Sitat av Oppskrytt Vis innlegg
trodde at våre øyne også var capped på 60 fps ?
Vis hele sitatet...
øynene våre er capped på 28 fps om jeg husker korrekt
Nei nei nei nei nei nei, øynene våre har ikke noen elektronisk sperre på fps.
Hvorfor snakker vi om bilder per sekund, når TPCG spør om responstid?
Gi nå mannen det han ønsker. Tullekopper.
Sitat av Rolsen Royce Vis innlegg
Hvorfor snakker vi om bilder per sekund, når TPCG spør om responstid?
Gi nå mannen det han ønsker. Tullekopper.
Vis hele sitatet...
Hehe, jeg som surrer litt
Denne her burde funke yppelig til konsoll-spilling. Spiller selv xbox på en BenQ-skjerm (G2420HD), og kunne aldri tenke meg å gå over til en TV.
Sist endret av Eplekjekk; 6. april 2013 kl. 14:24.
Øynene har vel ca. 24 bilder i sekundet hvis du MÅ ha det i det formatet. Grunnen til at man gjerne ønsker mer i spill er pga. når du beveger hode i virkeligheten(Den der du ikke stirrer på skjermen) så oppstår det naturlig motion-blurr, noe det ikke gjør i PC verdenen.


http://amo.net/NT/02-21-01FPS.html
Sitat av Eplekjekk Vis innlegg
Denne her burde funke yppelig til konsoll-spilling. Spiller selv xbox på en BenQ-skjerm (G2420HD), og kunne aldri tenke meg å gå over til en TV.
Vis hele sitatet...
Har selv samme, bare GL2750. Den selges!