Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 943
Hei. Har koblet opp min EasyCap til dataen og installert driver og ulead video studio som fulgte med. Jeg har koblet den til filmkameraet og fått bilde for og spille av og lagre filmen som står i kamera. jeg har brukt, gul,hvit,rød lening til den. Jeg får bilde når jeg spiller av.

Men lyden funker ikke, har prøvd og skifte mellom innstillingene på hvordan lydenhet den skal bruke. Men får error når jeg velger line in, det som kommer opp når jeg trykker Capture er: cannot start the capture graph.

Noe som vet hva som er feilen? og hvordan jeg kan få fikset det?
evnt noen annet program som det funker å bruke?
Har windows 7 og er versjon 10 av ulead video studio.


er en slik.
http://easycap.co.uk/wp-content/uplo...08/easycap.jpg
Sitat av KRS93 Vis innlegg
Vis hele sitatet...
har googlet litt rundt, men har ikke funnet noen ting som har vært til hjelp.
mulig har har sett for dårlig

så nå at overskriften var feil skrevet. Beklager for det..
(° ͜ʖ °)
Zyke's Avatar
I Ulead -> Video and audio capture property settings -> Så setter du audio device til USB enheten.
Sitat av AndreasWB Vis innlegg
I Ulead -> Video and audio capture property settings -> Så setter du audio device til USB enheten.
Vis hele sitatet...
hm, er ingen audio device på den listen. Har prøvd og installere driveren på nytt, men til ingen nytte.

Leste litt rundt på nettet, Fant ett sted der de sa at vist det var en kopiversjon av easycap, ville det ikke funke å spille av lyd. Så mulig det er en slik. ikke jeg som kjøpte den, så får ikke skjekket siden.