Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 702
hei.
har nå fått ny kvitteringsprinter på kassapc'en, men sliter med og få visma til og skjønne at det ikke er a4 papirformat. testsiden kommer som den skal og i andre programmer kan man velge kvitteringsformatet. men visma nekter.. kun a4 og letter og velge imellom.. noen som har forslag til løsning
Tom for megabytes
AtXbYeA's Avatar
Har du prøvd noe så banalt som å... kontakte visma ?

Ofte er VISMA-appene skreddersydd til hver enkelt bedrift og de kravene som var der og da.
Hvilken printer er det snakk om ? Modell & Merke, samt hvilket papirformat det er du ønsker å bruke,
Husk INFO INFO INFO, om du vil ha hjelp raskt

Men til slik info så lar di fleste printdriverene deg konfigurere nye typer papirformater i Printdriveren.
Finn printeren i utforskeren ( kontrollpanel -> skrivere ) og høyreklikk på den, velg så egenskaper ( Kjør som Admin -> Egenskaper er av og til nødvendig ) ... ofte har Produsenten sine egne veier for oppsett og etc. for papirkontroll og blekk/toner kontroll, men no ganger er bare Windows Standard instillingene der .. kommer ann på Produsent og Printermodell. Jeg har sett noen produsenter levere egne konfigurasjons programmer for div. papirformater og papirtyper, men disse jeg har erfaring med er utelukkende thermal printers, vet ikke hva du har.
Trådstarter
14 6
har jo ikke oppe de nå

ja blir nok til det imorra.. satt bare og lurte på om det var noe annet banalt jeg kunne oversett

Sitat av Mantuz Vis innlegg
Hvilken printer er det snakk om ? Modell & Merke, samt hvilket papirformat det er du ønsker å bruke,
Vis hele sitatet...
er en thermal printer.. star TCP100ECO

har valgt format i printerdriveren 70mm x kvittering..