Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 2528
Hei!

Går årsstudium i et fag, og er nå på 2. semester. På én av to eksamener fikk jeg F og lurer på om jeg i det hele tatt vil få lov til å ta opp lån til etter sommeren da jeg har tenkt å begynne på høyskole og må ta opp lån for å få råd til det. Jeg har ikke registrert meg til kont, og har nå studielån som fremdeles ruller inn på konto hver måned.

Hjelp
Ifølge lånekassen.no sine sider, så må du ha 60 forsinkede poeng eller mer, for å ikke få utbetalt lån.
Med andre ord kan du stryke på ganske mye før du virkelig går på en smell. Ville ikke tenkt på det engang om det her er første eksamen du stryker...
Trådstarter
2 0
Sitat av Alzo88 Vis innlegg
Ifølge lånekassen.no sine sider, så må du ha 60 forsinkede poeng eller mer, for å ikke få utbetalt lån.
Med andre ord kan du stryke på ganske mye før du virkelig går på en smell. Ville ikke tenkt på det engang om det her er første eksamen du stryker...
Vis hele sitatet...
Ble litt roligere nå.

Takk for svar!