Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 2691
Hei

Er det noen her som har noe peiling på hvilke stillinger der man møter få mennesker / har lite menneske kontakt som vekter?
Postmann kanskje?
Ikke at jeg har noe med det, men har du sosial angst?
Sist endret av Alge; 2. februar 2017 kl. 18:00.
Liker ikke å være i kontakt med mennesker, men har ingen diagnose eller slikt. Aldri likt å være blant mennesker bare
Sitat av RandomGuy Vis innlegg
Liker ikke å være i kontakt med mennesker, men har ingen diagnose eller slikt. Aldri likt å være blant mennesker bare
Vis hele sitatet...
Hvis du allerede jobber som vekter kan du vel høre med sjefen din om de har noen, vel, mindre spennende objekter? Hvis du er villig til å jobbe turnuser på kveld, natt og i helgene finnes det gode muligheter for introverte sjeler. Stasjonærvakthold utenfor ordinær arbeidstid er ofte svært ensomt, men det varierer fra objekt til objekt. I tillegg har du byggeplassvakthold og slikt, som også ofte kan være heller stille mindt på natta.
Tar nok en prat med sjefen, jobber idag som vekter og merker det er psykisk utfordrende der jeg er nå
Var/er selv ganske introvert. Men har en jobb hvor jeg møter mye kunder, og må snakke mye med mennesker.
I starten var det ganske skummelt. Men nå har det egentlig blitt slik at så lenge jeg er på jobb så er det null stress. Handler mye om mindsettet ditt. Jeg er fortsatt introvert "privat", og ikke flink å omgås folk jeg ikke kjenner.
Det eneste som hjelper er å utfordre deg selv. Det er ikke lett, men vil nok gjøre livet lettere for deg fremover, fremfor å se bort fra problemet.
<?php echo 'VIF'; ?>
datagutten's Avatar
Ser for meg å gå som nattevakt på et tomt bygg. Da bør du normalt ikke møte mennesker.
Du kan jo passe på et fyrtårn langt helvetes uti gokk.
Kun deg og fyrtårnet!
Mobil natt og stajonærtjeneste er begge muligheter for lite menneskekontakt.
Ville kanskje prøvd å jobbe på natten ja
Tar bussen forbi DnB i Bergen hver morgen, og der sitter det en trøtt sjel i vekteruniform og passer på inngangen. Antar han har sittet der hele natta. Kanskje sjefen din kan finne noe slikt til deg.
I vekteryrket er du i god kontakt med andre mennesker, om du ikke får stilling som nattevakt eller safekjøring o.l.
Broren min jobbet som vekter på natten, virket som det var meget stille, satt bare å så på filmer på laptopen hele vakta(Var på fast sted, måtte sikkert gå noen runder, men holder mest øye på kameraovervåkning tror jeg). For noen er jo dette drømmen, kan sitte på PCen(som man uansett gjør hjemme) og spille/jobbe/surfe, men samtidig tjene penger ved å være på vakt.
Så prøv å finn deg et spesifikt sted som søker nattevakt, kan sjekke ut jobbannonser eller høre med sjefen din om du kan bli omplassert fra der du er nå.
Sist endret av trikker95; 7. februar 2017 kl. 14:00.
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Sitat av dronepungen Vis innlegg
Du kan jo passe på et fyrtårn langt helvetes uti gokk.
Kun deg og fyrtårnet!
Vis hele sitatet...
Før i tiden var dette ypperlige eremittjobber, men de har nok vært datastyrte i minst et par tiår nå.

https://no.wikipedia.org/wiki/Fyr#Au...g_og_avfolking