Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 3308
Hei, jeg har et lite nettmagasin som jeg leker meg litt med,bare for gøy. https://interesting-online.com/
Hva slags innhold ville jeg måttet ha i magasinet om akkurat du skulle være interessert i å lese det?
Personlig ble det for mye uinteressant og uten mulighet til å velge en kategori klikket jeg meg fort ut av den.

Siden grunnen til at jeg besøkte siden er dette innlegget kikket jeg gjennom noen sider med artikler og fant 2-3 som var interessante men som en random besøkende ville jeg ikke vært på siden lenge nok til at jeg hadde funnet de sakene.

Og du bør se på layouten til selve artiklene, det var ikke veldig fristende å lese så mange artikler.
På bildet som er vedlagt har jeg zoomet ut til rundt 50%, ved vanlig størrelse tok hovedbildet opp hele skjermen.

Sist endret av Cybergasm; 16. januar 2017 kl. 12:49.
Sitat av Cybergasm Vis innlegg
Personlig ble det for mye uinteressant og uten mulighet til å velge en kategori klikket jeg meg fort ut av den.

Siden grunnen til at jeg besøkte siden er dette innlegget kikket jeg gjennom noen sider med artikler og fant 2-3 som var interessante men som en random besøkende ville jeg ikke vært på siden lenge nok til at jeg hadde funnet de sakene.

Og du bør se på layouten til selve artiklene, det var ikke veldig fristende å lese så mange artikler.
På bildet som er vedlagt har jeg zoomet ut til rundt 50%, ved vanlig størrelse tok hovedbildet opp hele skjermen.

Vis hele sitatet...
Takk for ærlig svar. Jeg skal innføre kategorier og emneknagger når jeg får litt flere saker i magasinet. Jeg har bare hatt siden et par dager. Når det gjelder selve layouten på artiklene, så må jeg se hva wordpress tillater.

Men hva slags temaer er det du synes er interessante? musikk? film? dokumentarer? dataprogrammer?

Ok, jeg har begynt å legge inn kategorier med en stikkordsky nederst. Jeg skulle så gjerne hatt en søkeboks øverst til høyre, men det ser visst ikke ut som om det går. Jeg driver bare og eksperimenterer, så artiklene vil bli litt bedre etterhvert. Vi får se hvor lenge jeg gidder å leke med dette. Foreløpig er det litt morsomt, selv om jeg ikke har noen lesere
Sist endret av punkfreak; 16. januar 2017 kl. 14:04. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av Cybergasm Vis innlegg
Personlig ble det for mye uinteressant og uten mulighet til å velge en kategori klikket jeg meg fort ut av den.

Siden grunnen til at jeg besøkte siden er dette innlegget kikket jeg gjennom noen sider med artikler og fant 2-3 som var interessante men som en random besøkende ville jeg ikke vært på siden lenge nok til at jeg hadde funnet de sakene.

Og du bør se på layouten til selve artiklene, det var ikke veldig fristende å lese så mange artikler.
På bildet som er vedlagt har jeg zoomet ut til rundt 50%, ved vanlig størrelse tok hovedbildet opp hele skjermen.

Vis hele sitatet...
Nå har jeg pyntet litt på siden, er det bedre nå?
Du burde kanskje innføre underkategorier til artiklene dine på forsiden, slik at det ikke blir to vidt forskjellige emner rett vedsiden av hverandre. Slik oppsettet ditt er nå tar det litt tid før man skjønner hvilken artikler som er seriøs/useriøs, og få et tydelig blikk på hva de handler om. Folk trykker ikke på en artikkel om de er forvirret på hva den går ut på. Feks er er artikkelen om Bush og Peter Cushing rett vedsiden av hverandre uten et kategoriskille.
Sitat av En deling Vis innlegg
Du burde kanskje innføre underkategorier til artiklene dine på forsiden, slik at det ikke blir to vidt forskjellige emner rett vedsiden av hverandre. Slik oppsettet ditt er nå tar det litt tid før man skjønner hvilken artikler som er seriøs/useriøs, og få et tydelig blikk på hva de handler om. Folk trykker ikke på en artikkel om de er forvirret på hva den går ut på. Feks er er artikkelen om Bush og Peter Cushing rett vedsiden av hverandre uten et kategoriskille.
Vis hele sitatet...
Ok, jeg har begrensete muligheter i templatet. Jeg skulle så gjerne hatt en søkeboks øverst, men det går ikke. Men takk for innspill. Om jeg gidder kanskje jeg investerer litt i custom templat design her hos wordpress, da kan jeg få litt bedre navigasjonsmuligheter. Men jeg har bare hatt siden i ni dager
Sist endret av punkfreak; 23. januar 2017 kl. 14:57.