Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1649
Syntes dette var chill å høre på, bra jobbet! Eneste jeg har av konstruktiv kritikk er at vokalen er litt for høy imo, og at den er litt for repetiv.
Trådstarter
6 3
Sitat av Morty Mali Vis innlegg
Syntes dette var chill å høre på, bra jobbet! Eneste jeg har av konstruktiv kritikk er at vokalen er litt for høy imo, og at den er litt for repetiv.
Vis hele sitatet...
Takk for tilbakemeld! Har bare holdt på med musikk i ett år, så trenger litt veiledning.
Sist endret av bagpipe; 23. august 2016 kl. 11:07.
Stilig låt! Veldig god feel fra første sekund, føler akkordprogressjonen og humøret i låta er veldig treffende og "dyptsittende". Har du produsert musikk kun 1 år? Bra produsert til å være så fersk i gamet isåfall! Jeg har ikke noe å utsette på selve produksjonen, teknisk sett. Kanskje en smule høy vokal av og til ja, spesielt med tanke på at vokalen ikke har noen tekst. Sånn sett er det kanskje unødvendig å fremheve den så mye (men vi snakker flisespikkeri her, du kan fint skru ned vokalen -1 eller -2 db og det vil være bedre balansert).

Eneste jeg må si som en notis, er at vokalen girer meg opp til "noe mer", ser for meg det hadde vært konge med hvertfall 1 linje vokal med tekst Men det er for all del fett nok slik det er nå!
Digga partiet på 1.52, jævlig dope!
Jeg vet det ikke er noe moro å gå tilbake på prosjekter man ser seg ferdig med: men om du hadde orket å legge inn 1 linje med vokal som synger en tekst, kunne det vært fett. Trenger ikke være noe omfattende greier, men bare 1 linje hadde vært veldig solid og gjort låta 2x "meningsfull" - om det gir noen mening å si
Jeg ble hvertfall skikkelig klar for det av all den vocal-stabbinga!
Kul låt, jeg syns den var særegen og hadde et kult humør.
Keep it up!
Trådstarter
6 3
Sitat av Alzo88 Vis innlegg
Stilig låt! Veldig god feel fra første sekund, føler akkordprogressjonen og humøret i låta er veldig treffende og "dyptsittende". Har du produsert musikk kun 1 år? Bra produsert til å være så fersk i gamet isåfall! Jeg har ikke noe å utsette på selve produksjonen, teknisk sett. Kanskje en smule høy vokal av og til ja, spesielt med tanke på at vokalen ikke har noen tekst. Sånn sett er det kanskje unødvendig å fremheve den så mye (men vi snakker flisespikkeri her, du kan fint skru ned vokalen -1 eller -2 db og det vil være bedre balansert).

Eneste jeg må si som en notis, er at vokalen girer meg opp til "noe mer", ser for meg det hadde vært konge med hvertfall 1 linje vokal med tekst Men det er for all del fett nok slik det er nå!
Digga partiet på 1.52, jævlig dope!
Jeg vet det ikke er noe moro å gå tilbake på prosjekter man ser seg ferdig med: men om du hadde orket å legge inn 1 linje med vokal som synger en tekst, kunne det vært fett. Trenger ikke være noe omfattende greier, men bare 1 linje hadde vært veldig solid og gjort låta 2x "meningsfull" - om det gir noen mening å si
Jeg ble hvertfall skikkelig klar for det av all den vocal-stabbinga!
Kul låt, jeg syns den var særegen og hadde et kult humør.
Keep it up!
Vis hele sitatet...
Halloo! Takk for gode ord og god feedback, settes pris på Ja, har bare produsert ett år.
Hehe, du er ikke den første som nevner det med å ha en liten tekst inn i der, så det kommer jeg sikkert til å gjøre noe med asap.
Men akkurat nå holder jeg på med ett par nye prosjekter- så stay tuned
Sist endret av bagpipe; 24. august 2016 kl. 12:32.
Sitat av bagpipe Vis innlegg
Halloo! Takk for gode ord og god feedback, settes pris på Ja, har bare produsert ett år.
Hehe, du er ikke den første som nevner det med å ha en liten tekst inn i der, så det kommer jeg sikkert til å gjøre noe med asap.
Men akkurat nå holder jeg på med ett par nye prosjekter- så stay tuned
Vis hele sitatet...
Bare hyggelig, jeg gleder meg til å høre mer. Følger deg på soundcloud nå
Keep it up

Edit: forresten, hva slags programvare bruker du når du produserer?
Sist endret av Alzo88; 24. august 2016 kl. 17:54.
Trådstarter
6 3
Sitat av Alzo88 Vis innlegg
Bare hyggelig, jeg gleder meg til å høre mer. Følger deg på soundcloud nå
Keep it up

Edit: forresten, hva slags programvare bruker du når du produserer?
Vis hele sitatet...

Alright Takk! Lee Bryan?

Bruker Cubase 7.5
Sist endret av bagpipe; 24. august 2016 kl. 23:42. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Trådstarter
6 3
https://soundcloud.com/verktoj/dognrytme - ny låt, hverken reggea eller dub. Håpe dåkke har litt tid te overs