Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 585
Hei jeg lurte på om hvilke av disse to PC-ene jeg burde velge? Denne? http://www.mpx.no/k/ki.aspx?sku=775044#extra Eller denne? http://www.multicom.no/Xishan-W350E-...0561/p10620636
Jeg velger bærbar fordi jeg fikk ikke låv til å ha stasje.
Sist endret av khauen; 10. april 2013 kl. 18:34.
Har du fått noen begrunnelse for ikke å ha stasjonær? Hvis du kommer med deres argumenter så kan jeg sørge for å komme med noen imot

Uansett trenger jeg å vite hvilket bruksområde det er snakk om. Multicom sine PC'er gir garantert mer hardware for pengene. Mens lenovo er godt kjent for sin Nokia byggekvalitet Begge duger godt til bl. a. gaming. Multicom sin er derimot konstruert for gaming og jeg vil tro det er bedre kjøling i tillegg til det bedre skjermkortet. Lenovo lager for det meste kontor-PC'er.
jeg ville valgt multicom'n til gaming, lenovo er mer en robust arbeidsmaskin.
Definitiv Multicom sin fordi du får mer for pengene og om du har en annen eldre pc med windows 7 kan du bare laste ned windows fra bukta og bruke nøkkelen fra den gamle pcen, eller så må du ta med windows i prisen.
multicom fra meg og
Trådstarter
56 0
takk for svar. da går jeg for den fra multicom siden jeg skal spille på den
Sitat av vangsfreaken Vis innlegg
Lenovo er mer en robust arbeidsmaskin.
Vis hele sitatet...
Kommer an på modellen. Ideapads er ikke ment som arbeidsstajoner.
Men, ja, som sagt tidligere, er Multicom-pcen mer egnet for gaming. Jeg advarer deg dog mot multicoms ekstremt dårlige service.
Skal ikke gå så ekstremt mye inn på det, men skal bare nevne at dersom pcen tar natten en dag, kommer ikke multicom til å fikse den for deg til tross for garanti.
Basert på personlige erfaringer fra en venn.
Sist endret av Knäppgök; 10. april 2013 kl. 21:11.