Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1088
Hei. Når jeg har spilt en runde med BF3, så kommer det jo opp den blå siden, med noe skyer/røyk lignende ting. Når dette kommer hos meg, så klikker spillet. Det bare stopper helt opp, så skjer det ikke noe mere. Så må jeg ut i windows og avslutte det...

Noen som vet hvordan jeg kan fikse dette?

specs: http://www.komplett.no/k/shoplist.as...6-DFC2AB21A6D9
Tror heller det er progamvarefeil enn maskinvarefeil. Jeg har ikke BF3 på PC selv, så eneste jeg kan tenke meg er å laste ned siste patch, evt. reinstallere spillet for å se om det gir noe resultat.
Sitat av xcitu Vis innlegg
Tror heller det er progamvarefeil enn maskinvarefeil. Jeg har ikke BF3 på PC selv, så eneste jeg kan tenke meg er å laste ned siste patch, evt. reinstallere spillet for å se om det gir noe resultat.
Vis hele sitatet...
Er nok Battlelog eller Origin som skaper problemene, har hatt allerede 100 timer med 0 og absolutt INGEN problemer før de kom.

Har gjentatte ganger reinstallert spillet, origin, browsern min, skiftet drivere til skjermkortet, you effing name it. EA/DICE har failet drastisk med spillet, og de gjør faen meg ingenting med det heller...
Sist endret av Sprengt; 19. januar 2012 kl. 16:53.
Dette skjer hos meg også og er utrolig frustrerende men det skjer ofte i tillegg når jeg er i en skuddveksling på kloss hold. Har avinstallert alt som har med origin og bf3 og gjøre og driver å laster ned på nytt nå for å forsøke det. Dersom du finner ut noe om dette pip ut
Rydenlicious
RydEN's Avatar
Trådstarter
Quoter en dude fra et annet forum:

Kjære alle, bruk battlelog til det den er til... sjekk info og forum!

Dette er en kjent bug som plager gud veit hvor mange nå. Ingenting med temperatur osv... å gjøre. Faenskapet bare låser seg slik han beskriver. Ingen har ennå kommet opp med en forklaring på hva som skjer eller hvordan løse det. Jeg har spilt BF 3 siden mandag og fulgt forumet der også siden da.

Folk har prøvd:
- nye skjermdrivere
- gamle skjermdrivere
- ny bios til hovedkort
- ny bios til skjermkort
- underklokke skjermkort
- nye lyddrivere
- gamle lyddrivere
- oppdatere punkbuster
- ikke bruke lydkortet innebygd på hovedkortet
- Spille uten SLI
- Med SLI
- Prøve annet skjermkort
- Skjer med både nvidia og ATI
- Reinstallere spillet
- Reinstallere windows og spillet
- Prøvd bare spille campaign

Så.. ingen har ennå fått det til å virke. Noen sier at ditt og datt virker. Men problemet er at du kan spille kanskje en time så skjer det igjen uansett. Eller fem minutter, eller ti. Ikke noe fast tidspunkt.

Veldig kjedelig. Får håpe det kommer en patch snart.