Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  60 3281
Det kommer jo helt an på hva du liker: Deadwood, Carnivale og Twin Peaks er lissom i samme sjanger... Melopsykotisk drama.
Har selv gått vekk fra filmer og ser stort sett på serier, da det er ekstremt mye bra å velge mellom nå for tiden. Et par eksempler er:

Spenning:

Criminal Minds - Fantastisk serie, og plottene (mord) løses somoftest i en episode.
The Wire - Den serien som har best score på IMDB(9.7!) Selv synes jeg S01 og S04 er best.
Prison Break - Trenger ingen forklaring.
24 - Undervurdert fordi den sendes på tv.

Underholdning:

Entourage - ET MUST! Fantastisk serie med 9.3 på IMDB
House - Bra "lege" serie og ikke av den såpe, intrige, glamour typen.
Scrubs - Er som 24 undervurdert fordi den går på tv, utrolig god humor.
The OC - Grei serie, kan klare meg uten. Ofte dårlige og obviouse plott, men god underholdning


De to jeg virkelig synes folk bør få med seg her er Criminal Minds og Entourage. Uslåelige

(Så at Balls of Steel og The Real Hustle var nevt, gode serier dette også)
tnt
Mr Robbie Williams
tnt's Avatar
Sitat av Akanth

24 - Undervurdert fordi den sendes på tv.

Scrubs - Er som 24 undervurdert fordi den går på tv, utrolig god humor.
Vis hele sitatet...
Kan du forklare hva du mener med at de er "undervurdert fordi den går på tv" ?
Med tanke på de seriene du allerede har sett vil jeg tro du kommer til å like OZ Helt klart yndlingsserien min.
Ellers er jo Firefly ganske bra, serien bak filmen Serenity. Eneste minuset med serien er at det ikke ble laget mer enn en sesong.
Komedie: Arrested development, hysterisk tidig
Rescue me, med Denis Leary http://www.imdb.com/title/tt0381798/

Løsningen på alle dine problemer! Dette er en fantastisk serie, hvor det nå er ferdig sendt 4 sesonger, og er fått go for en 5 sesong som skal lages. Har selv sett nesten ferdig sesong tre nå, hva skal jeg si, er en blanding av en utradisjonell mannlig variant av sex og singelliv, vil vel mange si, uten at jeg vil si jeg er særlig enig i akkurat det. Den er rå, tidvis actionfyllt, fordomsfull og overraskende. ANBEFALES!!!
The Wire
OZ
The Shield
Uten å ha lest gjennom tråden:

Oz
Supernatural
Veronica Mars
One Tree Hill
Weeds
McLeod's Daughters (Blir dårligere og dårligere da men oO)
American Dad
Family Guy

..og The Simpsons er vel ikke nødvendig å foreslå regner jeg med?
Sitat av tnt
Kan du forklare hva du mener med at de er "undervurdert fordi den går på tv" ?
Vis hele sitatet...
Ja, at mange ikke mener den er verd å laste ned fordi den er vist på norsk tv. Serier som ikke enda er på norsk tv, som entourage (var ikke på tv i begynnelsen) the oc (-"-) osv. er mye bedre likt som "kjøpe" eller "nedlasting" serier fordi de ganske enkelt ikke har vrt vist på tv enda
Dexter er vel en av de bedre seriene jeg har sett gjennom tidene.. Jeg er blitt hekta.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Dexter
Bionic Woman
Smallville

Er jo noen eksempler på lignende serier.

Selv ser jeg;
Smallville
Heroes <3
Prison Break (blitt dårligere etterhvert)

Og smått begynt å se et par episoder av Dexter.