Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 682
Lurer på å laste opp et videoopptak av en gutt på skolen her som er svært høy på pære og individuelt mislikt, men allment likt... dvs. av de fleste... men anywho, idag lot han seg utfordre til håndbak av ei jente og tapte og det på film:P

Så jeg lurer, kan det bli noe trøbbel om videoen blir lasta opp på la oss si YouTube? Vil han kunne anmelde meg, eller lage annet styr av det?
nei, go ahead
OlliB's Avatar
Trådstarter
16 0
Da var klippet lagt ut på YouTube vaffal...
Sitat av OlliB
Da var klippet lagt ut på YouTube vaffal...
Vis hele sitatet...
Gidd å vær kjip! URL plx:P
Ski for your life
kosepaa's Avatar
Kunne ikke tenke deg å legge ut linken og?
Jaja, får gjøre jobben selv siden han tydeligvis har lagt seg for kvelden

Regner med det er denne: http://www.youtube.com/watch?v=MCrGUGlXylo

edit: Sykt vittig å se utrykket til gutten helt i starten. Han vet han kommer til å tape med en gang hun tar i litt eid!
Sist endret av GeirBauer; 25. januar 2007 kl. 00:16.
tehe, ok eid ;D men den var ikke SUPERFREAK SUPERFREAK som jeg trodde siden du ikke turte å legge ut klippet :Z
OlliB's Avatar
Trådstarter
16 0
Sitat av GeirBauer
Gidd å vær kjip! URL plx:P
Vis hele sitatet...
Beklager, glemte dette..
Gratulerer GeirBauer du fant den jeg la ut... Men lyden kan være litt dårlig, så her er samme opptak, annen vinkel: http://www.youtube.com/watch?v=uCYkuTpyaVQ

Like etter han tapte uttalte han forøvrig stolt: "Jeg vet jeg suger i håndbak, jeg taper alltid... Men jeg eier alle her i klassen i benk!" tar 60 visstnok..

Edit:
Sitat av Magnus
tehe, ok eid ;D men den var ikke SUPERFREAK SUPERFREAK som jeg trodde siden du ikke turte å legge ut klippet :Z
Vis hele sitatet...
Grunnen til at jeg var skeptisk var at personen gjerne vil lage mye bråk og styr ut av ingenting. Plage andre, men så snart han får igjen er det ikke snakk om... jeje.. moro med mobilkamera
Sist endret av OlliB; 25. januar 2007 kl. 00:39.
Sånn går det når man ikke spiser opp maten sin.