Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 752
Jeg har et problem med nettleseren,internettsiden vises ikke i hele skjermbildet. En hvit stripe på høyre side av bildet er det noen innstillinger jeg kan endre?
Fortell litt mere da?!

Er dette selvlagede sider, eller gjelder dette alle sider?
det gjelder alle internettsider ja..
Kutt ut IE! Last heller ned firefox www.getfirefox.com
har ingen planer om det nei! explorer fungerer stort sett utmerket...
Sitat av Rafabenitez
Jeg har et problem med nettleseren,internettsiden vises ikke i hele skjermbildet. En hvit stripe på høyre side av bildet er det noen innstillinger jeg kan endre?
Vis hele sitatet...
Ta PrintScreen, og legg ut bilde her så vi kan se

Edit: Og hjelpe...
Sist endret av OlliB; 21. desember 2006 kl. 23:09.
drQ
Egendefinert
Håper ikke dette er løsningen:
Har du dette problemet med bla nesten alle aviser? Man lager ikke internettsider for DIN pc, man prøver å tilpasse seg litt. Når man lar være å lage en side maksimalt bred er det gjerne av hensyn til de med mindre skjerm (/oppløsning). Siden er bare ment å være 10 cm bred. At du kunne vist den med 12 cm bredde er ikke ett problem.
Tenkte å se bilde av hva du mener...skjønner ikke forklaringa helt. Får du ikke se hele sidene, eller er kanskje den hvite stripa som en slags "border" eller del av bakgrunnen på siden du er på?