Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  23 4727
Anonym bruker
"Klar Brunbjørn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hva er deres favoritt strain? Sativa elle Indica?
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hva er deres favoritt strain? Sativa elle Indica?
Vis hele sitatet...
Min er definitivt Love Potion #1 Den er rundt 80/20 Sativa/Indica. God krydrete smak, lett å trekke ned, sterk psykedelisk og aldri blitt innrøkt på den. Vant vel to cannabis cup's i sin tid.
Sativa for the sunny days - Indica for the rainy days
OG Kush er fantastisk, Amnesia er også en favoritt
OG Kush av de jeg vet hva heter.
Sitat av Trollegutten Vis innlegg
OG Kush er fantastisk, Amnesia er også en favoritt
Vis hele sitatet...
Sitat av Kloroplast Vis innlegg
OG Kush av de jeg vet hva heter.
Vis hele sitatet...
Hvilke OG kush er det dere har prøvda de i og med at det er en clone only strain som er omtrent like sjelden som hønsetenner.
Selv har jeg dyrka noen OG varianter, av de var OG raskals white fire og noe av det beste jeg har røykt ever! komer dog ikke opp mot mr. nice nevilles haze x mango, og kc brain kc33 ( som er en av de billigste strainsa du kan kjøpe i frøform forøvrig)
Sjaman, en ny vei.
Martypewz's Avatar
OG kush må være en av de beste for min del
"White Widow"en som jeg har vært borti er det beste jeg har røykt. God smak, ikke vondt for lungene i det hele tatt og gir en fin og rolig buzz.
Sitat av sovtek Vis innlegg
Hvilke OG kush er det dere har prøvda de i og med at det er en clone only strain som er omtrent like sjelden som hønsetenner.
Selv har jeg dyrka noen OG varianter, av de var OG raskals white fire og noe av det beste jeg har røykt ever! komer dog ikke opp mot mr. nice nevilles haze x mango, og kc brain kc33 ( som er en av de billigste strainsa du kan kjøpe i frøform forøvrig)
Vis hele sitatet...
Riiiiiight...., OG Kush het den og den var overalt i Amsterdam sist jeg var der. Nå er den også i Oslo, hvertfall i min krets. Synd jeg har slutta.
Sist endret av NodSquad; 9. mars 2017 kl. 23:11.
Masse OG i nærhet av Oslo i min krets også.
Ekstremt stram lukt og god smak.
Får en veldig kreativ high av den.

Favoritten hittil er candy kush, fikk tak i noe i Oslo for en stund tilbake og den var himmelsk!
Ellers har super lemon haze, super silver haze og white widow vært veldig vanlig den siste tiden,
Forøvrig så er de jo gode de også.
Grapefruit kush, 70% indica og 30% sativa
På dagtid foretrekker jeg Super Lemon Haze. Sterk sativa, som kan gi deg en litt trippy rus.
På kvelden Amnesia Haze om den er grodd rett, Liberty Haze eller evt andre potente indica strainer som slår meg ned i sofaen.

Strawberry OG Kush (tror jeg den het), må være den strainen med sykest lukt og smak. Luktet søt jordbærgodteri og smakte fortreffelig. Men var dog ikke den beste strainen rusmessig.
Sist endret av MikkelRæv; 10. mars 2017 kl. 01:02.
Anonym bruker
"Syk Hai"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Lemon Skunk, sativadominert, denne smaker himmelsk og gir en lett og fin start på dagen.
MK Ultra, indicadominert, rett og slett noe av det heftigste jeg har røyket. Kun til kvelds.

Skulle ønske jeg hadde tilgang på disse fremdeles. Nå er alt annet nesten bare kjedelig. Nesten.
Hva er sannsynligheten for at en dealer lyver om hvilken strain personen selger, for å øke salget? Er det noen som helst måte å verifisere hvilken strain du har, annet enn DNA-test? Hvor lang tid tar det fra du røyker din første joint, til du kan kjenne forskjell på en Super Lemon Haze og Super Silver Haze? Er det stor forskjell på strainsa fra batch til batch? Har du/dere noen gang smakt en strain og kunne calle bullshit på dealerens reklamering for en gitt strain?
Anonym bruker
"Umulig Gigant"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av seroto9n Vis innlegg
Hva er sannsynligheten for at en dealer lyver om hvilken strain personen selger, for å øke salget? Er det noen som helst måte å verifisere hvilken strain du har, annet enn DNA-test? Hvor lang tid tar det fra du røyker din første joint, til du kan kjenne forskjell på en Super Lemon Haze og Super Silver Haze? Er det stor forskjell på strainsa fra batch til batch? Har du/dere noen gang smakt en strain og kunne calle bullshit på dealerens reklamering for en gitt strain?
Vis hele sitatet...
Fliiink gutt! Rart at ingen andre lurer på det samme, men heller tenker at OG kush har blitt standard.
Leafly fungerer jo litt i hovedsak slik at du kan finne ut om du har fått riktig strain og om dealer/dispensery lyver i forhold til hva du røyker.
Selvfølgelig så blir det jo ikke 100% riktig samt at en god del planter har lignende effekter.
Men til de mest vanligste strainsa så stemmer det som regel ganske ofte med hva som står der, nok av reviews og lese igjennom også om man har lyst til det.

Men ja, har jo møtt på dealere som har påstått at brun, uttørka weed som blir støv når det kommer et lite vindkast er ''purple haze''
Også er det jo de typiske dealerne som ''I got the best shit man, this is super duper mega ultra *instert name her*.
Er det en dealer som er til å stole på så er jo sannsynligheten for at han juger mindre.
Fortsatt til stede fra ledd høyere opp igjen though.

Det vil jo også være store forskjeller fra batch til batch ved mindre alt blir gjort nøyaktig likt i hver eneste batch.
Fra frø til full plante, næring, gjødsel, lys, varme, kulde osv.
Hvor lang tid det tar fra du kan kjenne forskjell vil jeg tro er inviduelt, de fleste ville kanskje ikke merket forskjell de første gangene, noen røyker såpass sjeldent at de kanskje ikke ville merket forskjell i det hele tatt.
Forskjeller som lukt, smak, farge, konsistens.
Det blir nesten like kompleks som vinsmaking, bare med forskjellige strains istedenfor vin.

Tenker ikke OG har blitt standard, men kjenner godt en dealer som fikk inn store mengder med det nylig.
Da blir det fort litt lettere å få tak på ^^
Sist endret av Slæsken; 10. mars 2017 kl. 02:02.
Jeg foretrekker iallfall Super Silver Haze på dagtid og Amnesia Haze til sengekos
Sist endret av SoppVandreren; 11. mars 2017 kl. 09:16. Grunn: Skriveleif
Purple Haze, sativa - sterkt psykedeliskt preget rus (så psykedeliskt cannabis blir, IMO), mye energi og kreativitet. Cerebral, euforisk, stoned-to-death-glis, shits and giggles.

LA Confidential, indica - jevlig fin body-high, god mot stress. Perfekt for att chille i sofaen eller få skjuts in i sömnen.
Girl scout cookie er den beste jeg har prøvd, helt syk! Det var hasj jeg prøvde fra en coffeeshop og den hadde konsistens som coockie dogh og smakte sykt digg selv blandet med tobakk og det er det beste og sterkeste highen jeg har hatt. Ble veldig glad og avslappet fjernet alle vondter + syk munchies. Rusen satt dypt og ganske heavy, skulle tru det var indica men er 40:60 sativa/indica. I ettertid leste jeg jo at den kan ha opptil 27%thc som en av de sterkeste strains.

Nr 2 på lista liker jeg veldig godt blueberry haze som hadde veldig god smak som gikk så smooth å røyke, veldig chill euphorisk rus som passer bra når du skal være sosial eller gjøre noe

Så har jo prøvd utallige sorter på coffeshop etter mange turer og har også medisinsk cannabis fra bedrocan, prøvd prisvinnere også men foreløbig ligger disse 2 øverst for meg
Park Supervisor
NodSquad's Avatar
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Fliiink gutt! Rart at ingen andre lurer på det samme, men heller tenker at OG kush har blitt standard.
Vis hele sitatet...
Det du egentlig sier er at du ikke får tak i noe bra, og dermed kan ingen andre det heller? Everybody is an expert. Og ingen har sagt det er standard, men den er her nå. Jeg savner skikkelig god hasj jeg.
Jeg er ikke noen dreven røyker i det hele tatt. Hva skal jeg be om for å få det svakeste de selger på coffe shop i Amsterdam? Sist jeg var der og røykte fikk jeg ingen god opplevelse, ble stressa, fikk angst og veldig høy puls. Selvfølgelig er det ikke slik at jeg må røyke marihuana, men mine første erfaringer med den grønne urt var gode.
Klem fra Betty
Park Supervisor
NodSquad's Avatar
Jeg ville bare forklart at du ønsker det svakeste de har. Fortell personalet at du har hatt en kjip opplevelse, så vil de nok ha noen anbefalinger. Alle stedene jeg har vært så har de vært veldig hjelpsomme. Kos deg
Avdanka debattant
Adeith's Avatar
Jeg har faktisk null og niks peiling på strains utenom the basics rundt hva Indica og Sativa er, samt at det finnes hybrider.
Kanskje jeg er dustemikkel som ikke har brydd meg mer in-depth om hva jeg trekker ned i lungene mine.

Oops.
Alle hazestrainsa er allsidige / rekreasjonelle og garanterer kongestemning. Amnesia topper tronen. Alltid mye latter, eufori, kreativiet og drømmeaktig trippy preg på verden.

Brøt weedjomfrudommen med krysning av Jack Herer og random indica. Får nesten gåsehud av å tenke på hvor høy jeg ble! Synet ekstremt påvirket. Omverden hang igjen når jeg snudde meg, tunnelsyn, ekstremt skiftende dybdesyn, omgivelsene maleriaktig i utseendet. Eventyrstemning og WOOOAHHH-følelse. Alt glinsa vilt.

AK-47 hitter også som få!