Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 2911
Nå har jeg fått kloa i en med sinnsyk amfetamin. Lurte hvis jeg skulle funnet på å skaffe noen ekstra gram å la ligge, vell la oss si noen uker? Frysen eller kjøleskapet? Vil det miste effekt på den tiden evt? Og hva er sannsynligheten for å bli stoppet med 1-2g amfetamin ut av Norge til feks Nederland? Er vell ingen som smugler ut av Norge 😂👍 heheh, det må da være tap så de står nok ikke klar med bikkja om morningen på Schipol på fly fra Norge?? Er vell på veien tilbake man blir eid om man er så svidd å tar med noe hjem fra Nederland. Bare hypotetiske spørsmål. Er det noen som har blitt tatt med amf, E, cola osv i Amsterdam? Eller vet om noen og mengde og evt straff/bot?
Sto med hund på Gardermoen en gang jeg skulle fly utenlands. Ville ikke thatt sjangsen.
Sitat av BMan Vis innlegg
Sto med hund på Gardermoen en gang jeg skulle fly utenlands. Ville ikke thatt sjangsen.
Vis hele sitatet...
Tipper dette var en kontanthund.

I Nederland er vel alle stoffer til egent bruk lov. Innførsel regner jeg med at er straffbart. Det kan alltid være en hund på Schipol, hundene står ikke på gaten vel? De ville jo stått i tollområdet, og da spiller det jo ingen rolle hvor du kommer fra.
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Kaldt mørkt og tørt, som med det meste, noen uker er ikke et problem.
Hva sannsynligheten er for å bli stoppet på en flyplass med dop er kan ikke gis et nøyaktig svar på men det er adskillig større sjangse for å bli snufset på av en Narkohund der enn på gaten.

Straffutregning kan ingen her gi deg svar på, det er vanskelig nok innenfor våre grenser og derfor forbyr reglene spørsmål om straff, for hver situasjon er så forskjellig. Det kan ha alt med aktors humør den dagen til hvor frekk du var til politiet som tok deg, rase, etc etc.
Sist endret av Dodecha; 2. januar 2015 kl. 12:21. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Ikke risiker det, du kan bli straffet som narkotikasmugler...Ville heller latt det ligge, og heller hooket noe i Nederland, det er mye mindre risikabelt.
Valgfri brukertittel
meaculpaUIO's Avatar
Evt sendt det med post til dit du skal
Sitat av xae8koo Vis innlegg
I Nederland er vel alle stoffer til egent bruk lov.
Vis hele sitatet...
What? Er du sikker på det?
Høres da høyst merkverdig ut..
Jeg har en venn som jobber som vekter på gardermoen i sikkerhetskontrollen. Han fortalte meg at de ved en vanlig rutinekontroll tok en visitasjon på en random, og på kroppen fant de MYE herion. Tror det var snakk om over 1 kg.

Uansett, folk smugler også ting ut av norge. Jeg har selv smuglet mange millioner ut av Norge for å kjøpe varer i utlandet.
Det er kun cannabis, sclerotia med psilocybin (trøfler) og salvia divinorium som er lovlig i Nederland.

Hvis man blir tatt med mindre mengder harddrugs (wiki nevner under 0,5g kokain som ett eksempel) så hender det visstnok at man slipper unna med en advarsel. Det er ganske strenge straffer for å innføre narkotika til Nederland.
Sist endret av caperno; 3. januar 2015 kl. 00:12.
Stapp stæsjet i et kinderegg og opp i rattata. Helt safe vil du aldri bli, men du får en artig historie å fortelle barnebarna :P Gjorde dette selv med amf inn i Nederland fra Gardermoen, null stress. Nå hadde jeg sikkert litt flaks og da, men tviler på at du får jævla kjip straff om du blir tatt med et par gram til eget bruk.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Hva legger du i jævla streng straff,? ����
En kompis av meg ble arrestert i Nederland når vi var på et større arrangement der. Han ble tatt med 2-3 ecstasy tabletter, men slapp unna med en advarsel etter en tur på stasjonen.
Så mindre menger Mdma/ecstasy til eget bruk strsffes ikke strengt, vet dog ikke hvordan det er med amfetamin.
Frys det, da holder det effekten lenger. Om du ikke har razzia i tide og utide så finn egnet emballasje å kamuflere det i.