Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 2063
Teoretisk, hvis en person på litt over 100 kg hadde tatt 7 mg diazepam kl 21.30, og måtte være fit for fight kl 07.30 dagen etter, ville h*n ha klart det? Null tolleranse.
hva legger du i fit for fight?
klare å stå opp, drikke kaffe, komme seg på jobb.
Teoretisk sett så bruker man 5-10mg diazepam som sovemiddel.
Så, en god natt søvn, og ingen vesentlig "hangover" i morgen altså? flott, takk for svar. Teoretisk har denne personen spist mye piller før, men det er noen år siden, og da i combo med alkohol.
...teoretisk... :P
Får vel forsåvidt ingen hangover av valium, men halveringstiden er temmelig lang.
våknet nå. sovet som en stein. klar i toppen, tung i kroppen. ha en fin dag.
5-10mg diazepam har ingen effekt på meg dersom det ikke kombineres med alkohol. Xanax feks gjorde meg til zombie. Du er nok fit for fight umiddelbart og gjennom hele effekten.
Ja, de forrige gangene jeg har spist piller, for mange år siden, var det hyppere, de som det stod 542 på. Et par slike og 3 pils så var jeg fucka. 1 stesolid og 1 vival hadde ikke nærheten av den effekten, og da uten noe alkohol eller andre rusmidler. Ble bare slapp egentlig. Men sov utrolig godt da. Og det var jo digg.
▼ ... over en måned senere ... ▼
Beste for åsove på og være helt klar dager etter, er xanor. Iallefall av benzogruppa. Jeg liker også z-analogene zopiklone og zolpidem, som går utrolig fort ut av kroppen.