Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 1141
Hei.

Som mange sikkert vet, så kan mange gamle typer antihistaminer med antikolinerge effekter potenserer opioider som f.eks morfin, buprenorfin, osv. Phenergan, Marzine og Postafen er tre eksempler jeg har kombinert med subutex og fått gode resultater rusmessig.

Men; jeg har aldri prøvd å injisere en slik blanding sammen.

Jeg har lest flere plasser at sterk euforia og CNS-depresjon kan oppstå ved å injisere opioider og sederende antihistaminer sammen.

En gammel tråd på BlueLight fortalte om sine opplevelser med Phenergan og DPH. DPH er ikke lett å få tak i Norge, men jeg får Phenergan på resept. Men disse pillene er farget (blå).

Har noen her erfaring med å koke opp og injisere antihistaminer sammen med opioider? Kunne det vært en "nødløsning" i stedet for benzo for de som vanligvis koker opp rivotril/xanor sammen med heroinen/subutexen sin?

Jeg har egentlig ingen planer om å prøve selv, men hadde vært interessant å høre om andre gjør dette.
Sist endret av Mexxy; 25. oktober 2014 kl. 16:16. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Jeg har också läst den tråden och forskat meget i det då jag ikke får rusen på min subutex. Antihistaminerna ger ett veldig kort rus på 1 minut vid injecering och är väldig vansklig for veiner då du kan få amputera lemmar. Det är ikke värt att blanda dem IV men det kan även potentiera oralt intag du får liksom nodden lättare.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Jeg prøvde med atarax, men hadde også en annan substans, sammen med heroin. Aner ikke om det slo bedre eller forsterket. Var fullstendig ute å kjøre på den tiden. Borte vekk var jeg, og det var målet.