Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 7489
Lurte på om etizolam å flubromazepam ville slå ut på en vanlig narkotest du får hos apoteket?
Det slår i alle fall ikke ut på lab-test.
Etizolam er molekylt sett et "thienodiazepine", ikke et benzodiazepin. Hvis du søker på Google, så kommer det opp treff at folk har testet ut hurtigtester ved inntak etizolam. I et tilfelle slo 1 av 8 tester ut som positivt. Så sjansen er liten, men den er der. Samtidig, så har både etizolam og den aktive metabolitten meget lav halveringstid (3,5 timer og 8 timer), så det er ute av kroppen ganske kjapt.

Men flubromazepam er jeg usikker på. Det er jo lik på flunitrazepam, og det er et benzodiazepin. Og ikke minst har en halveringstid på ca. 106 timer (I følge Google søk).

Hurtigtester kan fint slå ut på det meste som ligner på standard rus/legemidler. En lab test derimot, så leter de etter spesifikke stoffer, og de fleste har vel ikke helt fått med seg hva etizolam og flubromazepam siden det er ganske nytt i Norge.
Sist endret av Mexxy; 7. mars 2014 kl. 21:03. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
▼ ... mange måneder senere ... ▼
Ja, det slår ut. Det brytes ned til oxazepam i levra, det samme virkestoffet som er i sobril. Mest sannsynlig vil du få utslag på sobril.
▼ ... over et år senere ... ▼
KittenOnRehab
31 1
Sitat av Mexxy Vis innlegg
Etizolam er molekylt sett et "thienodiazepine", ikke et benzodiazepin. Hvis du søker på Google, så kommer det opp treff at folk har testet ut hurtigtester ved inntak etizolam. I et tilfelle slo 1 av 8 tester ut som positivt. Så sjansen er liten, men den er der. Samtidig, så har både etizolam og den aktive metabolitten meget lav halveringstid (3,5 timer og 8 timer), så det er ute av kroppen ganske kjapt.

Men flubromazepam er jeg usikker på. Det er jo lik på flunitrazepam, og det er et benzodiazepin. Og ikke minst har en halveringstid på ca. 106 timer (I følge Google søk).

Hurtigtester kan fint slå ut på det meste som ligner på standard rus/legemidler. En lab test derimot, så leter de etter spesifikke stoffer, og de fleste har vel ikke helt fått med seg hva etizolam og flubromazepam siden det er ganske nytt i Norge.
Vis hele sitatet...
----------------

Ja.. det slår definitivt ut på inntak av flubromazolam. Hos meg slo det ut både på benzo sticktest og på laboratorium, men det slo ikke ut som oxazepam som en skrev her, det slo ut som flunitrazepam som du skrev selv - fant det ganske logisk egentlig
Verste er at jeg trodde det var etizolam jeg inntok da jeg hadde fått det en periode i forkant som verken slo ut på den ene eller andre testen - en kraftig etizolam vel og merke. Sto her sånn kjepphøy som bare det. Så forbanna skråsikker på at det slår umulig ut.. selvom jeg hadde blitt tatt allerede på klinisk test. Sticksen var IKKE i tvil om benzodiazepin i urinen.

Må påpeke det der var GRUSOMT og jeg fikk harde konsekvenser i ettertid av dette.

OBS !

Tror jeg legger det ut på en egen tråd, jeg. Kan være greit for andre og vite