Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 4226
Hei.

Mange har sikkert lagt merke til at særlig tabletter fra Øst-Europa er sterkere enn de fra Norge. Her snakker jeg om farmasøytiske varer, ikke hjemmekokte piller.

Jeg har erfaring med noe som heter "Clonazepam 2mg" som kommer fra oransje brett på 30 stk. Dette er ekte varer fra Polen, men både jeg og titalls andre har sammenlignet disse med norske Roche tabletter, og kan med sikkerhet si at de polske er sterkere.

Er det vanlig med mindre kontroll i slike land ved produksjon av legemidler? Polen er jo trossalt i EU.
Øst-Europa er som kjent Øst-Europa. Hvis du tenker på kvalitetskontroll og slikt, så nei. De er nok like strenge på det der som her. Det skal jo inn på eu markeder og konsumeres av europere og da er slike kontroller like hyppige der som her. Når det derimot kommer til kontroll over hvor produserte legemidler tar veien tror jeg de er rimelig mye slappere på der borte enn her.
Er enig med at "clonisene" virker sterkere enn rivotril, men til gjengjeld er Norske rivotriler bedre enn øst-europeiske rivotriler.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Hvordan kan du si med sikkerhet at de er sterkere? Har du labtestet de? Halve klesskapet mitt på at begge varer(originale) vil vise 2mg av virkestoffet. Kanskje det er noe i tabsa som gjør at de virker kjappere etc, who kows. Blant pilleknaskere så er dette en samtale som kan være interesannt i månedsvis. Jeg har hatt gleden å se folk mene de polske er best, for så å ombestemme seg etter en måned og mene at roche er best....

Dog rimelig sikker på at Valium fra Galenika inneholder mer diazepam per tab enn mye av underground valiumene som finnest i norge!
Ungodly freak
Mexxy's Avatar
Trådstarter
Sitat av hideout Vis innlegg
Hvordan kan du si med sikkerhet at de er sterkere? Har du labtestet de? Halve klesskapet mitt på at begge varer(originale) vil vise 2mg av virkestoffet. Kanskje det er noe i tabsa som gjør at de virker kjappere etc, who kows. Blant pilleknaskere så er dette en samtale som kan være interesannt i månedsvis. Jeg har hatt gleden å se folk mene de polske er best, for så å ombestemme seg etter en måned og mene at roche er best....
Vis hele sitatet...
Jeg har tenkt på det med t disse clonazepam pillene kanskje virker raskere enn Roche, men disse er mye hardere, så det kan ikke være tilfelle. Tar evigheter å koke en slike tablett, mens en Roche løser seg opp kanskje kjapt.
Kunne noen fortalt litt om hvordan de opplever klonazepam rusen i forhold til rivotril rusen, eller er de det samme?
rivoen er jo som kjent epllepsi med. jeg digger egentlig ikke rivo med begrunnelse i at jeg ikke ikke får nytt det og se film og lese og slikt.
Sist endret av jodatakker; 2. november 2014 kl. 18:26. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Må en til lege i øst-europa for å få tak i rivotril el. f.eks xanax ? Diazepam har aldri virket på meg...om jeg tar en el. 10...ingen effekt !
Clonazepam er virkestoffet i preperatet "Rivotril" så.. ja det er det samme.

Du trenger ikke å reise noen plass enn til fastlegen din med de rette symptomene for å få resept. Ganske kjent at dette er "vanskelig" å få på resept med mindre du har veldig god grunn til å få det. Utrolig avhengighetskapende og helt forferdelige og i noen tilfeller farlige abstinenser, anbefaler å holde seg unna. Har prøvd alt av benzodiazepiner i lengre perioder, både de du får i Norge og i utlandet. Rivotril er noe av det aller verste å kutte ut, abstinensene varer LENGE (du kan bære preg av disse i opptil et år eller faktisk bli varig psykisk syk) og kan være verre enn heroin abstinenser. (Dette varierer fra person til person, forbruk og preperat)

Når det gjelder "clonisene" så tror jeg ingenting på at de fra øst europeiske legemiddelprodusenter er noe sterkere enn i norge. Ren placebo eller kjellertrykte piller.

Hvis du skal ruse deg på benzo kun for rusen sin skyld, så ikke gjør det til en vane. Det skal mye til for å "overdosere" og du sovner som regel før noe farlig skjer, men! i kombinasjon med andre legemidler/alkohol kan dette være dødelig. Benzo rus er ekstremt oppskrytt blant de litt mindre erfarne, men kan være ganske bra i begynnelsen. De som tar benzo til vanlig får somregel ingen rus (ved "normale" doser) men et mindre fravær av uro, spenning i kroppen, tankekjør, bekymringer, depresjon og selfølgelig angst som oppleves som så befriende at det er nesten som en "rus".

Vær forsiktig alle sammen, bruk hodet.
Bruker sobril 25 mg...hver dag. Har prøvd omtrent alt annet av benzos også; bortsett fra rivotril. Xanax er den absolutt mest potente for meg og sikkert for de aller fleste som tyr til sånt. På den andre siden...etter å ha gått på stesolid uten noen følelse av hjelp mot min angst og urolighet...fikk jeg tilslutt sobril av fastlegen min. Da den virket; følte jeg der og da akkurat som jeg var kommet til himmels. Vekk var den grusomme og lammende angsten og uroligheten. Idag har jeg det bedre så de virker ikke på samme måten lenger...men jeg har dem. Skal jeg få sånn omtrent den samme følelsen igjen el. en rus må det xanax til.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Kroppen er en dårlig indikator på forskjell. En dag det er 20 grader synes du det er kaldt, neste dag, 20 grader fremdeles, du synes det er varmt.
Det er utrolig mange fysiske og psykiske faktorer som spiller inn.

Det er derimot gjort labtester, der f.eks 1mgs ksalols fra Galenika viser seg å inneholde over 1mg. Erfaringene mine med Galenika er at de holder høyere nivå enn hva man skulle forvente. I tillegg har de andre stoffer i for å bedre opptaket.
Jeg har akkurat fått med meg en del legemidler fra Polsk apotek, og de holder god kvalitet. Akkurat som jeg forventet av et moderne land i Europa.
Vi får dra nisselua over øya og innse at labbene i Øst-Europa leverer bra varer. De hjemmepressa pillene derimot holder jeg meg langt unna.
Hvor har du sett den labtesten fra Galenika? Jeg har sett labtest på de forskjellige benzotabsa de har og ingen har vært over, men akkurat korrekt. Er ikke noe positivt for en lab om produktene dems er overdosert, bare et stort varselsignal det. Tviler på den labtesten eksisterer, Galenika er så bra som det blir.