Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  76 36021
Som sagt, ha bitcoins innpå noen av de deepweb sidene er russisk rullet. De er long gone. Fleste som bruker deepweb aktivt bruker bare de sidene der som et galleri og tar betalingene utenom sidene, sparer du i tilleg 6-7%.
Sitat av hideout Vis innlegg
Som sagt, ha bitcoins innpå noen av de deepweb sidene er russisk rullet. De er long gone. Fleste som bruker deepweb aktivt bruker bare de sidene der som et galleri og tar betalingene utenom sidene, sparer du i tilleg 6-7%.
Vis hele sitatet...
Det er ganske dårlig råd da hvis du ender opp med å ikke få produktet ditt har du ingen mulighet til å få tilbake pengene din, en hvis du f.eks bruker escrow på EVO.
Fleste som bruker deepweb -aktivt- handler vel som regel av et fåtall, og blant seriøse folk har selgere like mye og tape på å scamme som å tjene. Jeg har iaf ikke hatt penger inne på noen av de sidene siden sheep og sr1 og jeg tror jeg har brukt mildt sagt min del.
Da var det visst slutt for SR2.........

Site has been seized


http://www.imagebam.com/image/0af024362795446
Sist endret av Zolly; 7. november 2014 kl. 13:15.
Sitat av Zolly Vis innlegg
Da var det visst slutt for SR2.........

Site has been seized


http://www.imagebam.com/image/0af024362795446
Vis hele sitatet...


Dediktert tråd: http://freak.no/forum/showthread.php?t=274804
Jeg vurderte seriøst å bli vendor på SR2 for noen måneder siden, og hadde nærmere 20000,-på konto der. Etter å ha studert brukere og andre fikk jeg skikkelig kalde føtter. Jeg følte meg direkte overvåket. Ble ikke noe SL-selger på meg, noe jeg er veldig, veldig glad for nå. Jeg er på et par andre forum, og der er det en helt annen holdning. Vi er jo misbrukere og en sådan uten integritet stjeler for syns skyld. Heldigvis er ikke alle forumer slik. Håper jeg ikke bryter noen regler med å fortelle om at slikt finnes? Jeg turde ikke engang si hei på debattsiden på SL. En gammel rev kjenner som regel når han blir overvåket .
Er det lett å bli vendor på slike sider? virker jo sikkert, og greit å slippe all løpingen..
kjenner en del nerder som sikkert kan hjelpe meg å få det så anonymt som mulig..
har gjort slikt på andre forumer,men dette virker jo sikrere

Er det lett å bli vendor på slike sider? virker jo sikkert, og greit å slippe all løpingen..
kjenner en del nerder som sikkert kan hjelpe meg å få det så anonymt som mulig..
har gjort slikt på andre forumer,men dette virker jo sikrere
Sist endret av PurFaen; 15. november 2014 kl. 00:48. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av PurFaen Vis innlegg
Er det lett å bli vendor på slike sider?
Vis hele sitatet...
Ja det er lett, men det koster litt penger
▼ ... noen uker senere ... ▼
Har noen bestilt varer fra Canada gjennom darknet? Er Canada "høy-risk"land som UK og Nederland, eller kommer den ann på selgers stealth? Fant noen varer jeg kunne tenkt meg som er vanskelig å oppdrive i Norge, men jeg er veldig lite lysten på dørbesøk og/eller avhør av onkel
Har ikke bestilt fra utlandet siden jeg nesten ble busta for noen år siden. Ryktene sa at tollvesenet hadde fått bedre scannere, og derfor ble nå mye weed fra utlandet stoppa. Har i ny og né hørt om noen som har fått igjennom små mengder budder og olje, men ellers virker det vanskelig.

Derfor tror jeg du bør være forsiktig om du bestemmer deg for å prøve
Sitat av Djiises Vis innlegg
Ja det er lett, men det koster litt penger
Vis hele sitatet...
Det er vel ikke bare bare og bli vendor på en sånn side.
Du må være på "riktig darkwebside", du må ha god kvalititet, du må skrive alt via pgp, du må ta sikkerhet veldig alvorlig (Herunder er det mye som må gjøres). Tror ikke det at hvem som helst kan gjøre dette.
Det har faktisk blitt åpnet ett nok så nytt ''Darknet'' Market, som jeg liker mye bedere enn silk road, ligner litt på ebay på en måte.. haha
▼ ... noen uker senere ... ▼
Ser ut som om Justcoin legges ned, finnes det gode alternativer?
Sitat av Tidspress Vis innlegg
Det er vel ikke bare bare og bli vendor på en sånn side.
Du må være på "riktig darkwebside", du må ha god kvalititet, du må skrive alt via pgp, du må ta sikkerhet veldig alvorlig (Herunder er det mye som må gjøres). Tror ikke det at hvem som helst kan gjøre dette.
Vis hele sitatet...
Alt du trenger å gjøre er å betale rundt 1000 kroner i btc, så er du vendor, slik var det værtfall på Silk Road. Folka som eier sidene tester ikke noe som helst.
Sitat av notFanatic Vis innlegg
Ser ut som om Justcoin legges ned, finnes det gode alternativer?
Vis hele sitatet...
Helt klart!!
Bruker selv denne: https://bitcoinsnorway.com/

Utrolig fin
Sist endret av Shreddy; 21. desember 2014 kl. 17:23.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Sitat av Onkel Leif Vis innlegg
Regner med du snakker om en vendor som ikke driver med botanikk, for vendoren min er fremdeles aktiv på Agora. Grunnen til at det er dårlig med reviews fra eldre brukere kan være at man har bestilt over PM og overført utenom Escerow. Da har man ikke muligheten til å legge igjen reviews, har begynt å gjøre dette selv etter noen prøvekjøp.
Vis hele sitatet...
Kan man nødvendigvis stole på reviews ?

F.eks. hvis det er en rekke slike fra samme "kunde" med korte mellomrom, (relativt forherligende) mistenker at dealeren på et viss kan ha laget dem for å tiltrekke seg kunder, som kanskje ikke får det de bestiller heller.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Sitat av Chrisdenkule Vis innlegg
Helt klart!!
Bruker selv denne: https://bitcoinsnorway.com/

Utrolig fin
Vis hele sitatet...

Bare jeg som har problemer med og komme inn her idag?
Sitat av [protus] Vis innlegg
Kan man nødvendigvis stole på reviews ?

F.eks. hvis det er en rekke slike fra samme "kunde" med korte mellomrom, (relativt forherligende) mistenker at dealeren på et viss kan ha laget dem for å tiltrekke seg kunder, som kanskje ikke får det de bestiller heller.
Vis hele sitatet...
Bestillte no "peruvian flake cocaine" for et par uker siden av en vendor med masse possetive rewievs. Han leverte det han lovte han i hvertfall. Dog ikke norsk da. Hvis det bare er 2-5 som har gitt han topp-score ville jeg nok styrt unna, men når det nærmer seg 100 så burde det være bra.
Sist endret av A-tillah; 9. januar 2015 kl. 18:24.
▼ ... over en måned senere ... ▼
Noen som har prøvd Evolution?
Er det mye svindel på sånne sider?
Er mye folk som scammer ja, men det er som oftest idioter som blir scammet.
Så lenge du bruker pgp og lar btcene være i escrow skal det nok gå fint.
Men undersøk gjerne vendoren først på reviews så slipper du bestille fra en som ikke har noe bra feedback.
Det er også diskusjoner rundt om Evolution er en honey-pot satt opp av fbi eller lignende, så bruk absolutt pgp her.
ALDRIxAUTO-FINALIZE som vil si å slippe pengene i escrow før du har motatt varene.
Anbefaler Agora. Er et par norske vendorer der som har bra rating.
Sitat av Tidspress Vis innlegg
så bruk absolutt pgp her.
varene.
Vis hele sitatet...
Menes det her også PGP for innlogging ? Dette kan velges på Agora, men det holder vel å sende postadresse som PGP ?

Muligens bare store vendorer som trenger absolutt sikkerhet,er kanskje litt noia ute å går her. Husk at når man bruker depweb (Tor ol.) så er krypteringen ganske så godfra før av,selv etteretnings-tjenester må bruke store ressurser for å ta deg.

Skal du ha PGP-innlogging kan du vel også skaffe VPN, og slikt fortsetter det nesten i det uendelige med å sikre seg.
Sitat av [protus] Vis innlegg
Menes det her også PGP for innlogging ? Dette kan velges på Agora, men det holder vel å sende postadresse som PGP ?
Vis hele sitatet...
Jeg bruker ikke PGP for å logge på Agora. Jeg bruker PGP når jeg kommuniserer med vendor. Selv til enkle spørsmål bruker jeg PGP, og flere vendors nekter å svare om du ikke bruker PGP.
Er PGP et kryptering program? Må man laste det ned på PC'en, eller hvordan setter man det opp?
PGP kan være et program, dersom du kjører det på f.eks Linux, men du kan også generere din egen public og private pgp-key på nett.

Du gir fra deg public-key, som personen trenger for å kryptere teksten han skriver til deg.

Når du da mottar melding fra denne personen er den kryptert med din key, men for å dekryptere må du bruke din private-key. Private-key gir du aldri fra deg, selv ikke til politiet..

Skal du kryptere ei melding med PGP til noen trenger du denne personens public-key, selv bruker han sin private-key til å dekryptere og lese hva du skriver.

Var det forståelig?
Er det noen som har erfaring med bestillinger fra Sverige? Vil det være helt idiotisk av meg å eventuelt bestille 10 gram hasj fra svenske leverandører? Synes de norske prisene virker ganske stive sammenlignet med svenske.
Sitat av Clifton87 Vis innlegg
Er det noen som har erfaring med bestillinger fra Sverige? Vil det være helt idiotisk av meg å eventuelt bestille 10 gram hasj fra svenske leverandører? Synes de norske prisene virker ganske stive sammenlignet med svenske.
Vis hele sitatet...
Snakker ikke av erfaring, men du mister jo den store fordelen at det er innenlands og ikke går igjennom tollen.