Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  27 2699
Er på ferie å har tatt noen bilder, lurer på hva dere syntes om de ?

http://83.109.58.95/preben/ferie/sau1.jpg

http://83.109.58.95/preben/ferie/utsiktsbilde.jpg

kun link for bilde må ses i stor verisjon.

Bilde
Trådstarter
ingen som har noe å kommentere ?
veldig fine, veldig postkort
Jeg syntes begge bildene var fine jeg, men det øverste var litt litt mørkt. Det nederste var bare veldig bra
Sist endret av Frenor; 1. august 2006 kl. 21:45. Grunn: Typus
Jeg syntes det nederste var helt nydelig egentlig, pent og dystert
Mulugens et nytt bakgrunnsbilde

Edit, det store bildet var vel ikke det samme som det nederste lille? Det skulle jeg gjerne hatt i stort om mulig
Sist endret av Bob Saget; 1. august 2006 kl. 21:59.
Trådstarter
kan legge det ut, senere i kveld.
Very Important Pyrotechnician
Thoryllo's Avatar
Skal si en ting>
Nydelige bilder!

Har du flere bilder du har tatt?
Bildet av sauen likte jeg godt, men jeg tror den ville sett bedre ut hvis hodet ikke var helt i midten, men noen hakk til høyre. Fine farger og fokus
Trådstarter
har ikke så mange enda Thoryllo, men kommer flere i morgen tenker jeg er på ferie.
her er det i stor verisjon.

bilde
drQ
Egendefinert
Likte bildene. Men kunne godt tenke meg å vite hvor bildene er tatt.

http://83.109.58.95/preben/ferie/utsikt3stor.jpg
Synes jeg var bra, men nysgjerrig som jeg er lurer jeg på hvordan du har tatt det. Det ser jo ut som det er tatt fra ute på vannet, men det virker ikke som om det er tatt fra en båt (støy i vannet, ustødig kamera). Hvis det er kuttet vekk land så har du i hvert fall gjort en god jobb med det.
Trådstarter
takk, bildene er tatt på rett før øye i valdres. stod på land å tok bildene, har kuttet bort den delen som du så land.
det første landskap bilde er tatt i fart fra bil mens vi kjørte i normal hastighet
Sist endret av Spirax; 1. august 2006 kl. 23:42.
Sauebildet minte om postkort ja Men veldig fint.
Det andre var også veldig bra. Var heller ikke noe uro i bildet (men skulle kanskje fått bort blomstene på høyresida, de trekker litt oppmerksomhet fra utsikten).
Sauer eier \o/
Likte det øverste best jeg da :b
Trådstarter
takk for mange tilbakemeldinger, skulle noen flere ha noe å si er det bare å komme med.
Sauer FTW!... Spirax, takk for nytt bakgrunnsbilde! :P
Trådstarter
hehe morro at noen kan bruke bildene jeg tar :P har selv det ene til bakgrunnsbilde
Multi-dysfunksjonell
somnium's Avatar
i fare for å virke som en hestkuk, hva er det egentlig du vil formidle med bildene?
still deg det spørsmålet hver gang du vurderer å trykke på utløseren..

sauen har jo et humoristisk preg over seg, men landskapsbildene ser jeg ingenting spesielt i.. "alle" kan ta slike bilder, og "alle" har sannsynligvis gjort det

konstruktiv kritikk.
Likte veldig godt det øverste bildet, men du kunne spart deg for den borden rundt Det nederste kunne blitt finere med litt bedre lys.
Trådstarter
Nytt bilde:

Den store verisjonen er finere syntes jeg, anbefaler å se den å.
http://83.109.58.95/preben/ferie/fjelltop2.jpg

Stor verisjon:

Bilde
Hva slags kamera bruker du?
Trådstarter
Canon EOS 350D. Etbilde er tatt med orginal linsa å resten er tatt med tamron 28 - 300 mm
Sist endret av Spirax; 2. august 2006 kl. 17:25.
Okei, har samme kamera selv

Synes bildet av fjelltoppen var bra, mye bedre enn de to andre.
Very Important Pyrotechnician
Thoryllo's Avatar
Nydelig bilde! bare digger bildene dine! kom med flere!
hittil er min hittliste>
1.plass> nr. 2
2.plass> nr. 3
3.plass> nr. 1

Thoryllo.
Trådstarter
takk, kan hende det kommer flere i morgen, for se hva jeg får til
Veldig bra bilde av fjelltoppen egentlig, bare synd det ble så jævlig lite detaljer og mørkt helt nederst på bildet.
Bilde nr. 3 var for mørkt.

Min rangering: 1, 2, 3
Det siste bildet du pubeliserte var bare jævlig bra! Ufattelig flott! Eneste som trekker ned er de mørke skyene, ble ikke så lekkert, men det kan vell fikses opp i om du bruker photo shop
Sist endret av nikita; 2. august 2006 kl. 20:04.
Trådstarter
morro dere liker bildene :P