Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  0 3004
Anonym bruker
"Umulig Gapeflyndre"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ikke innta runde knips med supermann logo i Bergens område nå for tiden.. De er ca på størrelse med en paracet og kommer i to farger, muligens en tredje farge fra et annet parti, men det er bare noe jeg har hørt et svakt rykte om. Uansett; disse inneholder ikke emma, de fleste inneholdt (heldigvis) kun ufarlige bindestoffer o.l. - som dog heller ikke gir deg form/rus, ergo penger utav vindu.. men resten av knipsene fra dette pariet testet positivt på PMMA . Så bare en liten headsup, spesielt for de uten eget testkit / godt utvidet testkit.

Beklager for at jeg ikke husker fargene, par dager siden jeg snakket med kompisen min som forklarte at han ikke kunne selge de videre, enten var de rusfri eller kun alvorlig helse truende. Men det skal i all hovedsak kun være to nye typer supermann knips i omløp her for øyeblikket, så hold avstand. Liker du knips = ha et utvidet testkit, just in case.
Dog; kjøpe emma krystaller er jo selvsagt å foretrekke