Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 683
Begrenset bruker
uaexed's Avatar
Hva er de billigste plassene på nett der man kan handle cd-licenses? Jeg tenker på å skaffe meg billig BF4 premium. Dette gjorde jeg med BF3, men jeg husker ikke hva siden het.
Og er det viktig for deg at personen som selger deg lisensen kan garantere at keyen er fått tak i lovlig - og ikke er en del av et større tyvgods? For er mange sider der ute som selger billige CD-keys som har blitt stjålet eller svindlet til seg via at de er kjøpt med stjålne kredittkort.

Det finnes en del russiske sider som gjør akkurat dette - men også andre russiske sider som selger cd-keys billig rett og slett fordi spillene er generelt billigere i russland. Men jeg har selv ikke helt oversikt over hvilke som selger svindelvarer - så har holdt meg litt unna.

CDKeysHere selger i hvertfall BF4 (vanlig, ikke premium) til 40$.

Edit: Ser dette kun gjelder russisk versjon - stygt redd det er vanskelig å preordre spillet noe særlig billigere og fortsatt være sikker på at keyen ikke er svindlet til seg.
Sist endret av etse; 26. august 2013 kl. 11:13.
Begrenset bruker
uaexed's Avatar
Trådstarter
Sitat av etse Vis innlegg
Og er det viktig for deg at personen som selger deg lisensen kan garantere at keyen er fått tak i lovlig - og ikke er en del av et større tyvgods? For er mange sider der ute som selger billige CD-keys som har blitt stjålet eller svindlet til seg via at de er kjøpt med stjålne kredittkort.

Det finnes en del russiske sider som gjør akkurat dette - men også andre russiske sider som selger cd-keys billig rett og slett fordi spillene er generelt billigere i russland. Men jeg har selv ikke helt oversikt over hvilke som selger svindelvarer - så har holdt meg litt unna.

CDKeysHere selger i hvertfall BF4 (vanlig, ikke premium) til 40$.
Vis hele sitatet...

Takker for opplysningene

Skal prøve å leite fram den andre siden jeg snakket om også siden de var billige og raske

Ang. 40$, det er billig. På BF4 sine nettsider koster det 60$.