Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  31 4669
Så jeg rundet bioshcok Infinate i går og ble letter sagt mind blown.

Tenkte da at hva spill er det man må ha som er MUST HAVE.

Har følgende:

Skyrim
Saints row 3
Bioshock seriene
Arma 2 / 3 / dayz
Bf3


Har vært mye mmo spill på meg og league of legends.
Hva med GTA serien?
Fallout 3
Just Cause 2
Half life spillene
Portal spillene

Soldier - Shift Com.
Stickyshift's Avatar
Last of Us!
Forrensten kun PC :P er ikke konsoll typen

Nå kommer jeg såklart på mer spill som folk nevner det :P

Fallout 3 har jeg gamet ( og elsket det )
Just cause 2 har jeg også gamet
GTA serien stoppet jeg i San andreas, ble litt lei
Portal 1 har jeg fullført, hmm portal 2 er jo på salg.
Haflife 2 serien har jeg også gamet
Sist endret av Tombøtte; 18. juli 2013 kl. 14:01.
Borderlands 2 er verdt å ta en titt på!
Sitat av Eewee Vis innlegg
Borderlands 2 er verdt å ta en titt på!
Vis hele sitatet...
Gamet borderlands 1, var ikke helt meg. Er borderlands 2 bedre? eller er det samme regla ?
Selv har jeg ikke spilt Borderlands 1, men Borderlands 2 blir i hvert fall drevet av en decent story og har en del humoristiske innspill.

Når det gjelder gameplay velger jeg å tro at det ligner en del på det første spillet.
Sist endret av Eewee; 18. juli 2013 kl. 14:21.
Team Fortress 2 er jo ekstremt skøy til tider.
High Magus
10100's Avatar
Spilte Borderlands 1 og hatet det, spilte borderlands 2 og elsket det <3
Rart at ingen har nevnt Deus Ex: Human Revolution enda. Minecraft er vel også noe alle burde prøve.
Mass effect 1-3
Antichamber vis hjernen din er up for it
Er ganske unikt og vanskelig å beskrive. Som de sjøl sier "a mind-bending psychological exploration game".
Sist endret av fanboi; 18. juli 2013 kl. 15:59.
Sitat av 10100 Vis innlegg
Spilte Borderlands 1 og hatet det, spilte borderlands 2 og elsket det <3
Rart at ingen har nevnt Deus Ex: Human Revolution enda. Minecraft er vel også noe alle burde prøve.
Vis hele sitatet...
Deus Ex: Human Revolution koster en tier på Steam nå
Meningsløst medlem
Quakecry's Avatar
Går vell utifra du har spillt fallout new vegas?
Farcry! titegn
dota 2?
far cry serien?
Liker du spill med bra historie som får deg til å gråte? Sjekk ut To The Moon.
En av mine beste singleplayer storie erfaring må ha vært Mafia 2. Det er også en av spillene jeg vil si har fått alt for lite oppmerksomhet!

Det er free roam på samme måte som Gta,Saints Row etc. Du kan også gå på killingspree,pimpe/tune biler, kjøpe våpen og biler.
Alt i en fantastisk 40 og 50 talls verden.

Sirka midt i spillet skjer det en event som gjør at du "spoler" litt fram i tiden og får nytt klesutvalg,biler og diverse annet småtteri
Sist endret av KjemikalieX; 18. juli 2013 kl. 16:46.
Brukbar automatiker
BrilleSheik's Avatar
Sitat av KjemikalieX Vis innlegg
En av mine beste singleplayer storie erfaring må ha vært Mafia 2. Det er også en av spillene jeg vil si har fått alt for lite oppmerksomhet!

Det er free roam på samme måte som Gta,Saints Row etc. Du kan også gå på killingspree,pimpe/tune biler, kjøpe våpen og biler.
Alt i en fantastisk 40 og 50 talls verden.

Sirka midt i spillet skjer det en event som gjør at du "spoler" litt fram i tiden og får nytt klesutvalg,biler og diverse annet småtteri
Vis hele sitatet...
Hørtes interesant ut, er også tilbud på det koster 15 euro på steam.
Sist endret av BrilleSheik; 18. juli 2013 kl. 16:50.
Noen av mine favorittspill er i alle fall Dishonored, Dead Space serien (i alle fall det første!), Mafia 2, Counter Strike: Source, Bioshock Infinite, Deus Ex: Human Revolution, Half Life 2, Bioshock Infinite, Bulletstorm, The Sims (alle tre+tillegspakker), Company of Heroes og Fallout 3.

Beklager hvis noen er nevnt før, har ikke lest gjennom tråden
har lastet ned Portal 2, så begynner der! men dette er jo en tråd der flere kan få tips om gode spill ? er overrasket at ingen har nevnt Dark souls ? det har jo fått så god kritikk
Cheesetothepenguins!
halliballi's Avatar
Half Life 1 eller Black Mesa Source http://blackmesasource.com/

Witcher 2.
The Mad Doctor
Hvis du finner det så anbefaler jeg deg kampen om midgard spillene de er noe av det beste som har blitt lagd av strategi spill.
Sitat av Rocker-T42 Vis innlegg
Hvis du finner det så anbefaler jeg deg kampen om midgard spillene de er noe av det beste som har blitt lagd av strategi spill.
Vis hele sitatet...
Er enig med deg på den der.
Cube World er også verdt å teste!
Tror jeg ga ca120kr på nettsiden- https://picroma.com/cubeworld
Sist endret av norcogamer; 24. juli 2013 kl. 00:16.
CS:GO

De fleste har det spillet og er som regel compo i de spillet på hvert LAN.
Spiller selv ganske aktivt i leauge som ESL

www.esl.eu
Sist endret av joacimz; 24. juli 2013 kl. 00:23.
Civilization V
Anime Freak
Deus Ex: Human Revolution er helt klart et MUST have spill
hva med bil spill
Det staves Stearin!
Sterain's Avatar
Halo serien er et must have for alle FPS entusiaster, om det er din greie.
Fable the lost chapters !!!!!

iRacing er også fantastisk visst du er keen på bilsimulator, krever dog ratt/gamepad.

Batman Arkam City, The Witcher 2, FarCry 3, Tomb Raider (Er ikkje så langt inn i spelet, men av dei 30 minuttene eg har spelt så lover det bra!), Test Drive Unlimited 2 er også meget artig.
▼ ... over en måned senere ... ▼
Jeg synes F.E.A.R med alle expansions var drittfett, og passe skummelt. Beklageligvis (og det kan være med mangel på tid) har jeg faktisk ikke spilt gjennom F.E.A.R 2 eller i det hele tatt vurdert å kjøpe 3'ern, fordi jeg følte egentlig ikke F.E.A.R 2 hadde samme drivkraft som sin forgjenger... Men jeg får gi det en sjans!

Foruten det anbefaler jeg på det sterkeste at du prøver ut Minecraft eller Terraria.

Og hvis du er old school må jeg nevne Super Meat Boy og Cave Story som begge finnes på steam. MÅ prøves...