Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1418
denne boken tror jeg at jeg skal kjøpe meg, noen som har lest den, eller vet noe om den?
den hørtes jo nais ut i veffal...
http://www.hackingexposed.com/Contents/contents.htm


:banana:
Har lest den og det er en topp bok om du vil lære deg litt mer om nettverk og operativsystemene's måte å håndtere nettverk. Men om du vil kalle deg "l33tz0r h4x0r" er vel denne boken en grei liten start så du vet litt mer om nettverk.
Kjøper du den boken der har du _garantert_ ikke kastet bort pengene. Boken er meget brba i henhold til sikkerhet, får deg kanskje til å tenke litt annerledes på endel ting.

Vil dra det så langt å si at det er den beste boken for innføring (og videre kommende) i hacking.
▼ ... noen uker senere ... ▼
jau da nå har jeg kjøpt boka og lest det meste i den, jeg kan si meg fornøyd med det meste i den men hadde håpet på litt mere utbredt innen "wireless" seksjonen, og jeg kan godt anbefale den til andre.
Hvor mye var det den kosta (i kr) ? Ingen som har den i ebook??
den kosta 519nkr