Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  26 45707
Hei! Hvis du er en av de som lurer litt på hvordan skal kan lure en urinprøve, så har du kommet til rett sted!

Dillution:
Dette er en teknikk jeg har brukt veldig mye, og den er veldig simpel. Har tatt en joint to dager før prøven og blitt negativ.

Trikset er som følger. Sitt oppe natten før prøven og drikk mugger med vann ned på høykant. Ca. 3-4 liter vil jeg si. Hold på til du pisser helt gjennomsiktig (altså nesten bare vann). Gatorade med salt fungerer også veldig bra.

Bare vann er ikke nok desverre, fordi legene sjekker for pH-verdier og lignende hvis de får mistanker. Her kommer aspirinen inn. Man begynner å ta 4 aspirin-piller ca. 12 timer før du skal ned, og dette følger du opp helt til du begynner med 4 timers intervaller.

12 timer til prøven - ta 4 aspirin.
8 timer til prøven - ta 4 aspirin.
4 timer til prøven - ta 4 aspirin.

Poenget med aspirinen er fordi dette på en måte "overlapper" THC i urinen. Er ikke helt sikker her, er en liten stund siden jeg leste om dette og orker ikke google alt. Vet ihvertfal at det funker!

Siste knepet man må bruke, er ca. 2 timer før du skal ned, så tar du 10 ganger anbefalt dose av B-vitaminpiller. Det vil si ca. 10 piller. Dette gjør da at urinen din blir gul, og ser normal ut noe som gjør at det er mindre sannsynlighet for at legene sjekker pH-verdien osv.

Aldri gi dem den første urinen, da denne er veldig skitten og det har samlet seg opp THC over natten.

Et annet tips, hvis det er krise og du vet ikke om utvanningen vil virke, så tiss litt i toalettet først, ikke gi dem det første, piss så litt i koppen, og så resten i toalettet igjen. Det er en minigrense for hvor mye urin de skal ha, og dette er ikke mye. IKKE GI DEM MER ENN NØDVENDIG HVIS DU ER USIKKER!

Det som er bra med denne teknikken, er at du kan drite deg ut en eller to ganger med å bli tatt for utvanning, hvis du bare bruker unnskyldningen at du ikke klarer å urinere når du først er der nede pga. press eller hva du nå føler fungerer best for deg, og at du derfor har begynt å drikke ekstremt mye vann så det skal gå for deg med én gang. Da vil politiet/barnevernet/institusjonen eller hva som nå har satt deg i gang her si at du må stoppe med dette, og drikke litt mindre vann. Bare lat som du er uvitende, og ikke visste at mye vann ville ødelegge prøven. Da drikker du bare mindre vann neste gang, til du funner grensen for når de ikke kan sjekke dette!

Håper dette hjelper noen av dere stoners her ute, lykke til og pass litt på hvor mye aspirin du tar, da dette ikke er bra for magen og leveren.
Jeg skal på pisse prøver hjemme
Kan jeg da droppe den biten for og få pisset mitt gult? Dette er bare en slik pisse test som dyppes nedi (hurtig test)
Tror det er neste uke jeg skal pisse.

Har vert clean siden tirsdagen etter påskeferien, så tror det skal gå bra >.< Men vet jo aldrig.
(Stonet hele påske ferien og litt før det igjen og heh)
Sist endret av ProXno; 20. mai 2011 kl. 14:55.
Sitat av ProXno Vis innlegg
Jeg skal på pisse prøver hjemme
Kan jeg da droppe den biten for og få pisset mitt gult? Dette er bare en slik pisse test som dyppes nedi (hurtig test)
Tror det er neste uke jeg skal pisse.

Har vert clean siden tirsdagen etter påskeferien, så tror det skal gå bra >.< Men vet jo aldrig.
(Stonet hele påske ferien og litt før det igjen og heh)
Vis hele sitatet...
det skal gå greit tror jeg

har ikke brukt aspirin måten det blir snakket om men har derimot gjort denne:
1. gå på do å pisse gry tidlig på morgenen. regner med det er morgenen du skal ta testen

2.drikk 2-3 liter vann og 1 - 2 liter appelsin juice eller lignende

den metoden har funket for meg flere ganger da jeg gikk på hjemmeprøver.
Trådstarter
Hei igjen! Ved hjemmeprøver er det veldig mye lettere, da foreldre ikke har de samme resursene som et laboratiorum.. Ved hjemmetest kan du så godt som bare helle litt vann i koppen, og det blir bare negativ. (er ikke 100% sikker, men men). Til ProXno, påskeferien var for rundt 2 uker siden ca.? =) Da burde det være null problem uansett.

Hvis du har et godt stykke ekstra spekk rundt magen så vil det ta lenger tid for THC-partiklene å forlate blodet og nyrene, noe som gjør at de sitter lenger i urinen. Jeg gikk jo selv på urinprøver via politiet ved laboratorium. Her faket jeg prøver i rundt 2 måneder før jeg ikke gadd mer og tok forelegg. Fikk bare høre det én gang, da jeg hadde utvannet for mye.

En annen viktig faktor for å rense deg selv kjappere er å trene aktivt. Du finner også flere forskjellige kurer på nettet. Detox-te er også noe som skal hjelpe, men har ikke prøvd dette selv. (Dette finner du på Home & Cottage).
ArbeidsledigProletar
er det ikke fare for indre blødninger ved så masse aspirin? Høres ihvertfall ikke helt gunstig ut, uten at jeg har belegg for å uttale meg, så vil jeg si at det er greit å utvise forsiktighet hvis man skal knaske så mye aspirin.
Trådstarter
Jo Batabusa! Det stemmer! Derfor du ikke skal ta mer enn 12 piller (altså 500 mg x 12) som er anbefalt maks daglig dose.
Vil ikke amfetamin øke "forbrenningen" av THC? En urban myte jeg ikke har fått bekreftet.
Trådstarter
Sitat av Wolfram Vis innlegg
Vil ikke amfetamin øke "forbrenningen" av THC? En urban myte jeg ikke har fått bekreftet.
Vis hele sitatet...
Har hørt det samme flere ganger, derimot aldri testet. Noen her som har det? =D
Dette skulle jeg ha lest i morrest:P
Vet du om rivotril og xanor blir sett på noe annet som benzo får sobril av legen:P
Trådstarter
Det vet jeg desverre ikke, men ta med en legeerklæring på det du får av legen, så det ikke kommer opp på prøvene uten at instansen som tar disse vet at du går på det.
Sobril xanor og rivo slår ut på vanlig benzo siden det er et stoff alle benzodiazepiner blir til eller inneholder(husker ikke) som de tar en test for.
Det med å drikke masse vann og sånn kan jo funke. men testene er sensitive for såpass små verdier at de vil mest sansynlig bli oppdaget. Hvis man tar en test hos legen er denne også mere nøye.
Regla for hasj bruk og urinprøver er:
1 månder daglig bruk - 1-2mnd
2 uker daglig bruk - 3-6 uker
1 uke daglig bruk - 2-3 uker
en relaxed helg - 2-3 dager

Her snakker vi om at man skal være ren før disse røyke øktene altså ikke ha røyket på en stund. Denne regla har funka og jeg pleier å gi råd om den til kompisene.
Denne avhenger også om metabolismen til personen, om den trener, om den er aktiv, og generelt forbrenningen.

Urinprøver på politistasjonen sjekker for THC, Benzo, Amfetamine, Meth, cocaine, opiater

Benzo ifølge erowid sitter i kroppen fra 1-42 dager. (Har ingen erfaring med urinprøver på det området)

Mens Opiater og Amfetamine og Cocaine sitter i kroppen veldig kort (1-5 dager)
Ved opiater er det lettest å skylde på på valmue frø på baguetter. Som du helst har spist hver dag de siste dagene og 3 den siste time kan du si
Amfetaminer kan du prøve deg på å si at du har fått hals medisin som ofte inneholder ephedrin eller pseudoephedrin som kansje slår ut på noen urinprøver

Lykke til alle sammen, men husk: Det fins utrolig masse stoffer man kan ta uten å bekymre seg for urinprøver og uten å måtte blande seg i noen narkomiljø for å få tak i.
Peace
Jeg tok akkurat en urinprøve og hvis du drikker mye vann for å unngå positivt svar så vil du få lav kreatinin verdi og prøven egentlig ugyldig. Av en eller annen rar grunn så følger de ikke de falske negativ reglene på institusjonen her.

Er du på et sted med litt naive ansatte så kan de droppe reglene for når og hvordan man tar urinprøve
Sist endret av smint; 29. mai 2011 kl. 20:27.
▼ ... over et år senere ... ▼
Max daglig inntak er 4gram, og dette på 24 timer. Kan jeg ta 6 gram, altså den dosen som tilsvarer 12 tabeletter innenfor 12 timer uten å være redd for at jeg skal få noen reaksjoner? Er 19år og har en vekt på ca 70kg, går ikke på noen medisiner og er helsemessig i perfekt stand. skal pisse imorgentidlig så ett raskt svar hadde ikke skadet
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
deceptor: Ikke finn på å ta 6 gram på så kort tid, maks anbefalte døgndose (24 timer) er 4 gram for voksne.
6 gram kan føre til indre blødninger og magesår, symptomene for indre blødninger kommer sakte etter tid, øm buk bl.a.
Sitat av Dodecha Vis innlegg
deceptor: Ikke finn på å ta 6 gram på så kort tid, maks anbefalte døgndose (24 timer) er 4 gram for voksne.
6 gram kan føre til indre blødninger og magesår, symptomene for indre blødninger kommer sakte etter tid, øm buk bl.a.
Vis hele sitatet...
funker det med mindre dosering også? står i tråden at det skal taes 12stk (6g) på 12timer. har verken lyst å bli tatt med thc eller lide av indre blødninger...
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Jeg har ingen erfaring med det og såvidt jeg kan se stammer denne rutinen fra diverse engelskspråklige forum.

Men, jeg kom faktisk over en vitenskapelig journal som bekrefter at aspirin kan hjelpe med å produsere falsk-negativer i urinprøver.
Men det nevnes bare terapeutiske doser, altså helt vanlige doser av aspirin.

Link til journal

Om det vil fungere?
Det har jeg ingen garanti for, folk er forskjellige med forskjellige rater av metabolisme, kanskje det funker, kanskje ikke.
Det jeg kan si for sikkert, er at det er bedre å feile en pisseprøve enn å risikere livet ved å påføre seg indre blødninger.
Sist endret av Dodecha; 11. oktober 2013 kl. 11:22.
Lol, det er vel ikke nå vits i å stappe i seg masse paracet og B-Vitamin, viss du ikke får utnyttet dem. Jeg gjorde "nesten" det samme som deg, bare at jeg drakk appelsin juice, og bælma i meg masse vann, det funka fjell for meg ihvertfall.

Er 90-100kg.

Og det er som Dodecha sier, alt handler om metabolismen din.
Sist endret av kimmy9gga; 13. oktober 2013 kl. 13:24.
Sitat av dr.psykologica Vis innlegg
Sobril xanor og rivo slår ut på vanlig benzo siden det er et stoff alle benzodiazepiner blir til eller inneholder(husker ikke) som de tar en test for.
Det med å drikke masse vann og sånn kan jo funke. men testene er sensitive for såpass små verdier at de vil mest sansynlig bli oppdaget. Hvis man tar en test hos legen er denne også mere nøye.
Regla for hasj bruk og urinprøver er:
1 månder daglig bruk - 1-2mnd
2 uker daglig bruk - 3-6 uker
1 uke daglig bruk - 2-3 uker
en relaxed helg - 2-3 dager

Her snakker vi om at man skal være ren før disse røyke øktene altså ikke ha røyket på en stund. Denne regla har funka og jeg pleier å gi råd om den til kompisene.
Denne avhenger også om metabolismen til personen, om den trener, om den er aktiv, og generelt forbrenningen.

Urinprøver på politistasjonen sjekker for THC, Benzo, Amfetamine, Meth, cocaine, opiater

Benzo ifølge erowid sitter i kroppen fra 1-42 dager. (Har ingen erfaring med urinprøver på det området)

Mens Opiater og Amfetamine og Cocaine sitter i kroppen veldig kort (1-5 dager)
Ved opiater er det lettest å skylde på på valmue frø på baguetter. Som du helst har spist hver dag de siste dagene og 3 den siste time kan du si
Amfetaminer kan du prøve deg på å si at du har fått hals medisin som ofte inneholder ephedrin eller pseudoephedrin som kansje slår ut på noen urinprøver

Lykke til alle sammen, men husk: Det fins utrolig masse stoffer man kan ta uten å bekymre seg for urinprøver og uten å måtte blande seg i noen narkomiljø for å få tak i.
Peace
Vis hele sitatet...

tror du glemte mdma på den politi testen din
▼ ... over et år senere ... ▼
Noen som har erfaring hvor thc kan sitte i urinen ved 1års forbruk ca 20g i uken? bruker hjemmetester før jeg går til legen og sjekker for og være sikker på at jeg er ren. Jeg var vell kanskje litt optimistisk når jeg trodde jeg skulle bli ren på 3 uker ��
Sitat av Boogiewo Vis innlegg
Noen som har erfaring hvor thc kan sitte i urinen ved 1års forbruk ca 20g i uken? bruker hjemmetester før jeg går til legen og sjekker for og være sikker på at jeg er ren. Jeg var vell kanskje litt optimistisk når jeg trodde jeg skulle bli ren på 3 uker ��
Vis hele sitatet...
Jeg vil si to, kanskje tre måneder.
Jepp, og muligens enda lengre.
Det er individuelt og henger også sammen med hvor mye fett man har på/i kroppen.
Spisevaner,trening hvor flink man er til å drikke vann.

Selv ble jeg ikke rein på ca 3 mnd. Etter stort og lang tids bruk.
Nevner ikke hvor stort og hvor lang tid, da jeg ikke husker helt og min bruk kan være av og på, type 2-4 mnd pause, 1 år pause, 2-3 uker pause osv.
▼ ... mange måneder senere ... ▼
Når man må dokumentere rusfrihet hos fastlege - sjekker de temperatur og kreatininnhold og alt det der da?

Generelt rundt det å må dokumentere rusfrihet - hvordan foregår det? Du kontakter fastlegen og booker pissing en gang i mnd i 6 mnd eller hva?
Sist endret av Fleinheim; 25. januar 2017 kl. 02:13. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Sitat av dr.psykologica Vis innlegg
Ved opiater er det lettest å skylde på på valmue frø på baguetter. Som du helst har spist hver dag de siste dagene og 3 den siste time kan du si
)
Vis hele sitatet...
Litt gammel tråd, men håper noen kan svare. Hvis en urinprøve viser positiv på opiater pga. valmuefrø, vil de da kunne finne ut at det var derfor? Vil liksom ikke bli straffet for å spise frokostbrød, testen har blitt sendt inn til analyse.
20 gram i uken er 40 brukerdoser. Tror ikke du har brukt det i ett år.
Sitat av Seizure Vis innlegg
Litt gammel tråd, men håper noen kan svare. Hvis en urinprøve viser positiv på opiater pga. valmuefrø, vil de da kunne finne ut at det var derfor? Vil liksom ikke bli straffet for å spise frokostbrød, testen har blitt sendt inn til analyse.
Vis hele sitatet...
Ja de vil se at verdiene er feil. Har selv gått utslag på opiat i urin etter å ha spist bamsebrød.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Anonym bruker
"Parallell Kyklop"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hvordan foregår en urinprøve på dps? Står de å ser på? Eller vil det være mulig å ha medbrakt urin, og fylle koppen med det?
Den tid jeg tok urinprøver under DPS ble jeg henvist til eget sted for urinprøver (Trondheim).

Toalett med speil plassert rundt toalettet. 2 yngre damer som fulgte med gjennom et vindu der kun de ser deg. Du ser ikke de som følger med.