Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 7531
Så kom over en side som solgte flere typer hemp sirupper.

https://buylegalmeds.com/

De påstår flere ting blant annet at det er 0% thc innhold etc. etc. og derfor ikke vil vise opp på urin prøver, og siden jeg er på ruskontrakt med purken så ville jo dette passet perfekt for en kveld jeg trenger å chille litt, men det er på dette punktet jeg begynner å lure litt, er disse siruppene lovlig i Norge?, vil det gå gjennom tollen? Kan ikke riske å bli tatt igjen da er mildt sagt fucked
Anonym bruker
"Rask Katt"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Så lenge det ikke inneholder noe ulovlig, kan jeg ikke se hvorfor det er ulovlig.
Men du får neppe noe rus av det.
Uvaksinert 👍
Er planta/urten det er lagd av lovlig? Hvis den ikke står på urtelista som handelsvare så er det ikke lov. Er det ett medisinks produkt eller at det selges som det så må det være tillatt å selge i norge og det MÅ ha norsk pakningsvedlegg. Kan vel nesten helt sikkert si at når den der flaska inneholder 9 urter så skal det mye til for at ikke 7 av dem er ulovlig i norge.

Ser nå at den inneholder Lactuca Virosa så den er ikke lovlig.

Inneholder pasjonsblomst også, og dette er jo heller ikke lov.
Sist endret av daffe; 26. februar 2017 kl. 11:10. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
En del ting i den som går som legemiddel, du får nok neppe noen rassia hjem om den blir tatt, men finner de den i tollen så får du den neppe hjem heller. Ser den inneholder f.eks CBD og Melatonin som er klassifisert som legemiddel her til lands om jeg ikke tar feil
Tipper du får et brev om at for å få hentet ut pakken så må du ha en resept (som du antageligvis ikke får )
Uvaksinert 👍
Nå har folk som har tatt inn melatonin faktisk blitt straffeforfulgt og fått bot. Denne inneholder i tillegg lactuca virosa så tipper at er man riktig heldig så vil det vanke en bot mellom 5 og 10 lapper. Det med at man trenger en resept for å hente pakken er også helt feil. Man må få godkjennelse for å bestille av legemiddelverket før pakken kommer, dette må legen søke om. Man kan ikke kommer i etterkant med en resept eller søknad.
så pass ja.. folk har begynt å få bot for Melatonin?

Sitat av daffe Vis innlegg
Det med at man trenger en resept for å hente pakken er også helt feil.
Vis hele sitatet...
Jasså?
Bestilte Salvia i posten en gang for mange år tilbake. Da fikk jeg ett slikt brev der det sto at, for at jeg kunne hente ut pakken min måtte jeg ha med en resept.. hvordan forklarer du det? er det ikke sånn lengere?
Sist endret av Alge; 26. februar 2017 kl. 19:19.
Uvaksinert 👍
Sitat av Alge Vis innlegg
så pass ja.. folk har begynt å få bot for Melatonin?



Jasså?
Bestilte Salvia i posten en gang for mange år tilbake. Da fikk jeg ett slikt brev der det sto at, for at jeg kunne hente ut pakken min måtte jeg ha med en resept.. hvordan forklarer du det? er det ikke sånn lengere?
Vis hele sitatet...
Det de sier er at du må ha med resept for å hente, men den resepten er den godkjente søknaden som er sendt legemiddelverket. Du kan ikke komme med samme resept som man bruker på ett vanlig apotek. Kan rett og slett hende at de bare kaller alt for resept og de vet jo at folk ikke har dette uansett og den lille gruppen som har klart å få igjennnom en søknad vet jo hva de skall gjøre.