Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 7135
Hvordan fungerer egentlig Microsoft toolkit? Er det trygt å bruke?
Jeg gjorde et kjapt google søk, og må si at jeg ville vært forsiktig med slik programvare.
Vær da spesielt forsiktig med kilden du laster ned programmet fra.

Det skjuler seg svært ofte ondsinnet kode i binære filer som man laster ned fra torrents og andre ymse plasser.
Microsoft har ikke noe produkt som bare heter Toolkit
Sitat av SuperT Vis innlegg
Microsoft har ikke noe produkt som bare heter Toolkit
Vis hele sitatet...
Vist du googler microsoft toolkit så kommer det opp.

Har brukt toolkit tidligere på minnepenn, fungerer helt utmerket.
Sist endret av ezyy; 10. juni 2016 kl. 13:44.
Sitat av ezyy Vis innlegg
Vist du googler microsoft toolkit så kommer det opp.

Har brukt toolkit tidligere på minnepenn, fungerer helt utmerket.
Vis hele sitatet...
Ja, men det er uansett ikke laget av Microsoft. Bare noen kjeltringer som misbruker navnet for å få økt salg. At softwaren fungerer betyr ikke at det ikke samtidig legger inn spyware, virus eller ransomware. Noe som du er sikker på å ikke få hvis det hadde vært snakk om et ekte Microsoft-produkt.
Skal du aktivere windows, så kan du gå for daz sin loader.
Men som andre sier, så kan en aldri være 100% trygg når det er en tredjepart inni bildet.
Sitat av Zherxyl Vis innlegg
Skal du aktivere windows, så kan du gå for daz sin loader.
Men som andre sier, så kan en aldri være 100% trygg når det er en tredjepart inni bildet.
Vis hele sitatet...
Den jeg fant på hjemmesiden var masse dritt på, er det en ny link ute?
Sitat av ezyy Vis innlegg
Den jeg fant på hjemmesiden var masse dritt på, er det en ny link ute?
Vis hele sitatet...
Ser ut som hovedlinken og bacup link nr 1 er død.
Bruk backup link nr 2. Trykk "aksepter" og "download"
MS toolkit fungerer utmerket, du må laste det ned her i fra: http://forums.mydigitallife.info/thr...osoft-Products
▼ ... over en måned senere ... ▼
Har brukt Microsoft toolkit i lang tid nå og det fungerer utmerket lurte forsåvidt på hvordan det fungerer og hva det faktisk gjør med Windows siden den blir aktivert. Også om noen viste om det var virus inne i bildet eller om det bare er en mulighet for virus. Virus er alltid en risiko når man piratkopierer
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Ingen 100% garanti. Nyeste versjon er pålitelig i alle fall jeg har ikke sett klager.