Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1473
Hei,

Som tittelen sier leter jeg etter hotell i Amsterdam. Skal ned en tur i slutten av juni. Har bare vært der en gang før, så jeg er ikke så kjent. Lurer i den anledning på om noen her inne har noen anbefalinger/frarådninger å komme med

Mvh,
Ulf
Om du har penger å bruke er Movenpick Hotel ikke å forakte. Ligger rimelig nært mange av de mest kjente turistattraksjonene. Ellers er det en god del tråder med anbefalinger her. Avhenger mye av pris dog. Du kan bo både dyrt og billig.
Jeg var i Amsterdam nå for litt siden. Jeg var der i tre dager, og betalte 1 300 per døgn med fly tur-retur og opphold på Mövenpick Hotel. Har ingenting å utsette på det hotellet! Anbefaler å kjøpe kollektiv-kort, det kjøpes på trikkene for cash, og funker på det meste av transport. Det er meget billig, og veldig effektivt!
Sjekk ut airbnb så kan du leie deg en leilighet til samme pris som et kjipt hotellrom.
Jeg var i Amsterdam for en drøy måned siden, og gjorde mye research. Har bare vært der to ganger, så er ikke lommekjent, men kan i alle fall virkelig anbefale hotellet De Roode Leeuw, som ligger i Damrak (en hovedgate). Når du går ut av døra der, er du basically på Dam plass. Om du går 10-15 min nordover (på samme gate, kan ikke gå feil), kommer du til hoved-togstasjonen. De Roode Leeuw er fem min å gå unna Red Light, samtidig som det ikke er for bråkete på kveldstid. Fine rom og hyggelige ansatte.. Mer sentralt en Movenpick, Hilton og de andre som er rundt togstasjonen. Men, sjekk ut prisene.. Er ikke akkurat det beste stedet å reise for value for money, men men.. God tur!
Sist endret av sokkejohn123; 23. april 2015 kl. 15:44.
Sitat av EyesWideShut Vis innlegg
Sjekk ut airbnb så kan du leie deg en leilighet til samme pris som et kjipt hotellrom.
Vis hele sitatet...
Anbefaler også dette, du får kjapt 3x så stor boplass som hotell for samme penge.
Noen som har noen erfaringer med best western dam plass? Eller noen litt annerledes tips til en på første tur til Amster?