Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1855
Hei.
I sommer har jeg tenkt meg på Freedom Festival i Portugal. Hvor mye penger kommer jeg til å bruke på en uke i Portugal ca? Noen erfaringer med festival i Portugal eller Tyskland? Videre tenkte jeg meg på Indian spirit festival i Tyskland, og der og lurer jeg på hvor mye penger jeg må ha med meg?

Lurer generelt på hvor mye penger jeg kommer til å bruke på en festival i en uke, med kostnader som er "vanlige" på slike psytrance festivaler om dere skjønner
ArbeidsledigProletar
Var på Freedom for fire år siden! (og boomfestival én gang før og etter det)

Utgifter og forbruk er veldig inviduelt. Spørs hvor mye arbeid du er villig til å legge i ting. Koster litt ekstra, men ikke som nordmann ruinerer du deg ikke på ferdigmat.
Beregn 10 - 30 juros hver dag i mat osv.

Sigøynere selge talkum og annet pøkk. Hvis du skal handle illegale substanser, sikt på f.eks. engelskmenn.
Trådstarter
34 0
Sitat av Batabusa Vis innlegg
Var på Freedom for fire år siden! (og boomfestival én gang før og etter det)

Utgifter og forbruk er veldig inviduelt. Spørs hvor mye arbeid du er villig til å legge i ting. Koster litt ekstra, men ikke som nordmann ruinerer du deg ikke på ferdigmat.
Beregn 10 - 30 juros hver dag i mat osv.

Sigøynere selge talkum og annet pøkk. Hvis du skal handle illegale substanser, sikt på f.eks. engelskmenn.
Vis hele sitatet...
Hvor mye euro tror du man bruker på "illegale substanser" på ei uke da, sånn omtrentlig?
Digital nomade
trippy's Avatar
Jeg blåste rundt 10 laken kun på knark på Boom i fjor, haha! Brukte mindre på mat enn det jeg gjorde på drøgs!
Jeg har vært på psyfestival mange ganger, kun i Tyskland dog. Pizza ligger på rundt 5 euro, noe vi som nordmenn ikke klarte å forstå i den formen vi var(syre). Hun som serverte måtte overbevise oss flere ganger om at det faktisk var en hel pizza, ikke ett stykke. Nok om det. 1L med vann ligger på rundt 2 euro, samme gjelder en flaske pils. Sikkert noe av det samme for brus. Frokost koster vel sikkert rundt 5 euro. Litt sløv på frokost så er litt usikker.

Hva du skal bruke på andre substanser er nå veldig individuelt. Noen liker å dra på 24/7, vi holdt oss til to kvelder forrige festival, sett bort i fra fyrings. Betalte vel rundt 15 euro per syrebit, mdma mener jeg vi betalte 80 euro for(1g). Prisen på weed eller hasj varierer, men 5 til 20 euro per gram, kanskje litt mer hvis man kommer over noe skikkelig snadder.

Hva andre substanser koster har jeg ikke peiling på.
Sist endret av hestpåpinne; 12. mars 2015 kl. 18:27.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Sitat av trippy Vis innlegg
Brukte mindre på mat enn det jeg gjorde på drøgs!
Vis hele sitatet...
Hva er så spesielt med det? Det har jeg gjort i årevis uten problemer.

Men fra "spøk" til alvor; har noen her vært på Ozora? Hva er minimum summen man trenger, men samtidig ha nok til mat og være på bærtur igjennom hele festivalen?
Sist endret av Mexxy; 8. april 2015 kl. 16:08. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.