Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 2057
Heisann!

Har søkt meg inn på vernepleie på HiOA i Kjeller og på studentbolig i Oslo (helst Carl Berner eller Sogn), jeg lurer på om det er noen andre som har erfaringer med å pendle fra Oslo til HiOA? Og hvordan er det sosialt sett å bo i Oslo, men gå på skole i Akershus? Mange som bor i Oslo som går på Kjeller?

Ah, lurer på så mye! Ikke bare hvordan det blir med pendlingen, men også bare det å få studentbolig i det hele tatt er jo ikke så lett om dagen. Søkte i november, kommer utenifra Oslo og er 19 år, så jeg burde vel komme ganske høyt opp på lista, eller?

Jepp, det får bli alt for nå. Takk for svar!
▼ ... noen uker senere ... ▼
Toget bruker 11minutter fra oslo S til lillestrøm togstasjon. Så går det buss videre derfra til kjeller. Bussen tar ca 10min.
Det går buss fra HiOA pilestredet i Oslo og HIOA kjeller. Så bor du ved pilestredet kan du bare ta bussen.

Edit:

"Fra 28. januar 2013 er det noen mindre endringer i rutetidene og alle må vise tilsattekortet"

Ser ut som om det har blitt endringer. Bussen går jo, mulig at hvis du tar det opp med skolen at du kan få sitte på.
Sist endret av Hager; 28. mars 2015 kl. 01:22. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.