Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1618
Hei folkens, håper det er noen reiseerfarne som har litt peiling her.
Jeg har planer om å fly til Phoenix 4. juli (usa's nasjonaldag) og nær jeg søker billetter nå kommer det bare opp alternativer med 2 flybytter eller de med 1 flybytte, reisetid på 1,5 døgn og høye priser. Noen som vet om man kan vente seg at prisene vil synke litt mot sommeren eller tror dere prisene og tilbudene bare vil bli dårligere og dårligere? Jeg vil helst bare ha et flybytte, men vet ikke om jeg skal prøve og vente eller bestille det beste jeg får nå med 2 bytter?

Noen med innspill`?
Hva med Oslo - new York med Norwegian for litt over 1000kr så fikser du fly med ett amerikansk selskap derifra?
Tenkte ikke på norwegian men sjekket sidene deres og kommer ikke noe billigere ut med det alternativet. Samme greia med SAS egentlig, bestille rett fra sidene deres er mye dyrere enn gjennom reisebyrå?! Kanskje uansett greit å bare droppe norwegian
3888kr med icelandair til new York. Enveisbilett.
Sjekk momondo
En tur/retur billett til USA kan ofte være billigere enn en enkeltbillett.
Sist endret av steili; 7. mars 2015 kl. 22:47.
Sitat av steinarlima Vis innlegg
En tur/retur billett til USA kan ofte være billigere enn en enkeltbillett.
Vis hele sitatet...
Ja det er akkurat det det er når jeg søker, men det er prisene jeg lurer på om endrer seg går opp/ned frem mot sommeren eller vil de bare gå opp ettersom plassene fylles?
Mine erfaringer med ca 20 flyturer i året vil tilsi at det nok ikke vil synke dessverre... 4 juli er både midt i sommerferien og USA nasjonaldag aka mye trafikk og reisende.. Jeg vil ikke tro du vil klare å få billigere.

Sjekk ut skyscanner.no