Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 3020
Noen som vet hvordan jeg kan finne fram passordet på e-mail kontoen min i outlook express.
Lykke til. Så vidt jeg vet ligger ikke passordet på maskinen idet hele tatt. Når du taster inn passet må det verifiseres mot en server, det er her mailen er lagret før du laster den ned og her ligger og bruker informasjon som user/pass. prøv heller å hacke mailserveren din:P
utenfor ditt vindu
larsforstyrret's Avatar
Du mener det passordet som står **** sånn? søk etter password recovery eller noe på download.com
Du kan jo ringe nettleverandøren din, og finne ut en måte du kan få passordet på. Endten at de sender det i posten eller at du oppgir en del info for at de skal gi det ut. Er ikke mulig å finne det ved hjelp av outlook
Opprinnelig postet av CrazyWeb
Du mener det passordet som står **** sånn? søk etter password recovery eller noe på download.com
Vis hele sitatet...
Stemmer dette, heter snadboy's revelation eller.no liknende.
Det dere andre snakker om er bare tull
Opprinnelig postet av CoDEmASTeR
Det dere andre snakker om er bare tull
Vis hele sitatet...
Det jeg tenkte på var om han hadde mistet passordet, for eksempel ved en formatering eller lignende. Da er det ikke mulig å få det frem på noe annet vis
I og med at han skrev "i outlook" tok jeg det som en selvfølg at han mente *******.
Mulig han mente det du sier, det var litt dårlig forklart i utgangpunktet
spellingnazi
canonix's Avatar
Som andre har sagt: http://www.snadboy.com/

Last ned Revelation v2.0