Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  15 965
Hei
har akkurat kjøpt sånn rapidshare for et år, men ikke heklt sikker på hvordan den brukes.

har laget kjonto på projectw og har funnet torrents der, men det er bare masse "coder" der som er linker du må klippe ut å lime inn.

da jeg har limet inn koden kommer jeg til rapidshare og den begynner å laste ned. noen steder er det mange sånne koder, må jeg alste ned alle sammen eller bare en? i såfall er det ganske mye jobb da.

takker for hjelpsomme svar!
Det kommer jo ann på hva du laster ned. Hvis du laster ned en stor fil som er delt opp i mange små filer så må du naturligvis laste ned alle sammen.

Utover det er det helt opp til deg selv hva du må eller ikke må laste ned.
Filen er nok for stor, og må dermed "partes".. Derfor "kutter" de programmet/spillet å laster opp flere deler. Når alle er ferdig lastet ned gjør WinRAR jobben for deg ved å sette dem sammen.
åjavelja's Avatar
Trådstarter
okey så jeg må "manuelt" klippe inn alle delen i nettlesren?

men synes ikke det var så rakst akkurat. bare 200kb/s ca.

det skal vel gå litt fortere?
Sist endret av åjavelja; 31. mars 2009 kl. 17:53. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Valgfri brukertittel?
Eplefisk's Avatar
Du bør bruke et program som heter jDownloader. Der kan du bare plotte inn brukernavn og passord, så sakser du inn alle linkene inn i programmet som laster ned for deg. Du får også høyere hastighet hvis du bruker jDownload kontra nettleser. jDownloader limer forresten delene sammen for deg automatisk hvis de ikke er passordbeskyttet.
Hvor høy hastighet du får ned kommer jo an på hvor bra internett du har.
Jeg lasta ned i 1MB/s uten problemer den måneden jeg "leide" fra Rapidshare.

Denne siden er jo veldig god:
http://www.warez-bb.org/

Og en Rapidshare Download Manager er jo et must for gode hastigheter og god kontroll. Se google.
åjavelja's Avatar
Trådstarter
ja mne dette er jo bare 30-40 kb/s bedre enn jeg pleier å ha da litt skuffet må jeg si. det programmet i stad vil ike starte å laste ned filene den bare går tilbake til grønt da jeg har trykket på starte kanppen.
Valgfri brukertittel?
Eplefisk's Avatar
Hvor bredt bånd har du?
åjavelja's Avatar
Trådstarter
forresten er det Rapget programmet nesten samme som Jdownloader?

54.0MB/s står det over dataen i tryen i hjørnet. var det det du tenkte på eller?
Sist endret av åjavelja; 31. mars 2009 kl. 18:27. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Valgfri brukertittel?
Eplefisk's Avatar
Nei, jeg tenkte på hvor mange megabit er det du betaler for hos tilbyderen din? 54.0MB/s er hvor fort det trådløse kortet ditt kan overføre filer.
54.0mb/s er nok fra pcen din til modemet/routeren.

Sjekk på itavisen.no sin test. Det vil gi deg en god pekepinn på hva du har.
Valgfri brukertittel?
Eplefisk's Avatar
Min erfaring med RS er at jeg får så godt som maks hastighet, har lasted ned med over 3MB/s. Poenget mitt er at 240KB/s høres mistenkelig ut som maks på en 2Mb linje. Er det mulig at det er dette du betaler for?
åjavelja's Avatar
Trådstarter
på speedtest.net fikk jeg 2mbit ned og 0.36 opp. men er det samme programmen ovenfor?

KP til de som har hjelpet meg så langt

heh ser sånn ut da så jeg har så jævlig nett altså?

men uasnett det første programmet vill ikke starte nedlastningen skal prøve Rapget nå å prøve det.
Sist endret av åjavelja; 31. mars 2009 kl. 18:37. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Lite kontroversiell
ticks's Avatar
2mbit/8 = 0.25MB/s = 250KB/s

Du vil dessverre ikke kunne oppnå høyere hastigheter enn det med din nåværende linje, uansett hvor bra tilbyderen av nedlastingen er.
Valgfri brukertittel?
Eplefisk's Avatar
Du må selv starte nedlastningen ved å trykke på den grønne pilen mens linkene dine er markert i jDownloader.
åjavelja's Avatar
Trådstarter
Sitat av Eplefisk Vis innlegg
Du må selv starte nedlastningen ved å trykke på den grønne pilen mens linkene dine er markert i jDownloader.
Vis hele sitatet...
ja vet men den bare blir grønn en liten stund etter jeg har trykket på den.

Sitat av ticks Vis innlegg
2mbit/8 = 0.25MB/s = 250KB/s

Du vil dessverre ikke kunne oppnå høyere hastigheter enn det med din nåværende linje, uansett hvor bra tilbyderen av nedlastingen er.
Vis hele sitatet...
for noe drit, ligger midt mellom to stasjoner også så blir ikke no kjappere nett her hverftfall. uansett takk for svar

han nekter fortsatt å starte eplefisk. hyar lastet det ned på ny men vil ikke enda.

funker nå, sorry.


så, noen som vil kjøpe en ett års Rapidshare account 400,- hehe

eplefisk nå funker ikke jdownloader igjen. den er veldig på og av. grønne lyset er borte så den er trykket inn, men ingenting skjer.
Sist endret av åjavelja; 31. mars 2009 kl. 19:17. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.