Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 759
Anonym bruker
"Lysten Drage"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
For et par uker siden tok jeg LSD med noen venner, og alt i alt var det en bra trip. Men til tider fikk jeg for meg at alt som fantes var i min bevissthet, noe som gjorde meg stresset. F.eks. da jeg var på badet, synes jeg de andre snakket om meg og sa ring som "tror du han har forstått det nå?" "Tror du han skjønner hva alt handler om" osv. Men da jeg tok øret inntil døra og lyttet snakket de selvsagt om noe helt annet.

Jeg kunne også tenke dette da jeg "forsvant litt" inn i trippen og musikken, men etter få sekunder gikk det over.

Så jeg lurer på om dette er vanlige tanker på LSD? Jeg har liten erfaring (kun prøvd to ganger) men for meg ble dette litt voldsomt. Jeg synes alle inntrykk ble veldig voldsomme til tider, men det er kanskje sånn rusen er.

Håper noen kan svare meg på dette. Hilsen uerfaren tripper
Null stress, litt nevrotisisme og paranoia er ikke uvanlig
LSD = 10 timer med mindfuck. Magic mushroom = 4-5 timer med chille farger, god stemning og digg mindset.
Dette er helt vanlig, og en grunn til at jeg stort sett tripper alene. Å tenke på andre under en tripp kan være fantastisk, men det er stort sett hemmende i min erfaring.
Anonym bruker
"Troende Sfinks"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Som sagt, helt vanlig. Kan skje "bare" av å røyke cannabis også, det er nok bare paranoia som sagt over.
Anonym bruker
"Lysten Drage"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Det er godt å høre, for jeg skjønte fint lite en periode. Jeg vurderte å spørre vennene mine, men husker jeg tenkte at dersom jeg spør dem "Unnskyld, men er alle dere inne i hodet mitt?", ville de enten svart ja og jeg ville freaket helt ut. Og om de sa nei ville jeg tenkt at nå har det fullstendig klikka her og det ville jeg ikke likt heller. Så mindfuck er en god beskrivelse.

Det er så rart, for på en måte så glemte jeg at jeg hadde tatt LSD når disse tankene kom, og jeg klarte alltid å roe med ned da jeg minnet meg på om at jeg bare trippa.

Som sagt har jeg liten erfaring med dette og selv om man kan lese seg opp litt på forhånd, kan det umulig sammenliknes med å faktisk oppleve trippen. Men har man omtrent slike opplevelser hver gang, er det på en måte en del av trippen? Om vennene mine følte det samme vet jeg ikke, men tankene og logikken min var i hvert fall virkelig langt ute. Men det er kanskje slik rusen skal være.

TS