Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  0 1486
Høytfungerende idiot
wormhole's Avatar
Vet ikke helt om folk her har hørt om Zinzino, men har fått inntrykk av at det generelt er ansett som nok et prakteksempel på pyramide-scam (til tross for at det fortsatt finnes ). For nesten 10 år siden, var det flere kompiser av meg som slukte det rått, og selv om jeg så rett gjennom det, ble jeg med på et par seminarer osv. av nysgjerrighet og som ren underholdning, og det nådde virkelig opp til forventningene (var på grensen til religiøs hysteri) og å se så mange voksne mennesker være fullstendig blendet av egen naivitet er fortsatt noe som sitter sterkt i minnet idag.
Nå skal jeg ikke uttale meg om hvorvidt det er ren svindel eller ikke, men ingen av kompisene mine fikk noe ut av det, og en av dem gav meg bare maskinen sin. Jeg er en sånn type som ikke klarer å kaste ting (i tillegg til at det også var en gave), og akkurat selve kaffen er det ingenting å si på. Problemet er at det ikke er bare bare å skaffe kaffepods til den (utenom å gå gjennom Zinzino, som selvfølgelig er utelukket). Har funnet noen sider som selger pods som passer, men uheldigvis vil ingen av dem sende til Norge, som er omtrent eneste unntak (merkelig sammentreff det der ). Jeg fikke kjøpt en del pods i høst engang fordi jeg bestilte det til Sverige (poste restante), men jeg tenker det burde finnes en enklere måte å få bestilt på. Problemet er at jeg ikke lenger husker hva podsene eller "typen" heter. Noen som har vært borti dette? Begynner å savne den kaffen. Her er bilde av maskinen, om det hjelper.