Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 8080
hvordan kjøper dere bitcoin uten og legge ifra seg spor? selv har jeg betalt fra min egen bankkonto men ser gjerne etter flere alternativer for og holdet det så secret som mulig
ehhh.... Kjøper du bitcoin med bankkonto har du allerede laget et elektronisk spor. Unngå for all del dette.
Sitat av Hager Vis innlegg
ehhh.... Kjøper du bitcoin med bankkonto har du allerede laget et elektronisk spor. Unngå for all del dette.
Vis hele sitatet...
ja vet det men hvordan alternativer har jeg til og unngå å lage elektronisk spor?
Sist endret av Mysterio16; 9. juli 2018 kl. 21:08.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Kjøpt btc fra localbitcoins å kjøp med kontant ja som en over skrev
SpendOn er vel lagt ned, men hvordan går man frem rent praktisk steg for steg for å kjøpe btc ved hjelp av sånne forhåndsbetalte Mastercard som har kommet på markedet nå?
▼ ... over en uke senere ... ▼
En mulighet er vel å kjøpe btc via kort/bankkonto å kjøpe monero med btc. Så kjøpe selge monero igjen til btc
Hvorfor skal man unngå spor? For å unndra skatt ved evt gevinst?
Sitat av annern55 Vis innlegg
Hvorfor skal man unngå spor? For å unndra skatt ved evt gevinst?
Vis hele sitatet...
Kjekt hvis du skal handle ulovlige varer.
Med mindre du er en kjempeskurk som driver med avanserte lovbrudd i hundretusenkronersklassen holder det i massevis med en anonym wallet og en god runde tumbling. Å tro at politiet nedlegger så store ressurser som skal til for å spore opp enkelttransaksjoner helt ned på den enkelte coin, for å fange noen hasjrøykere, er ren paranoia. Det kan de kanskje gjøre der det konkret handler om vendors som er tatt, og hvor det av en eller annen grunn bestemmes at man skal analysere kunder og transaksjoner, men selv det å komme dit er en sinnssykt lang vei for norsk politi.
Jeg er tilhenger av god OPSEC, men det er rett og slett unødvendig å spre en holdning om at du må være like hemmelighetsfull som bin Laden for å unngå å bli tatt for noe. Den største risikoen er og blir ulovlige varer fra utlandet, som stoppes i tollen, g som derfra leder til deg og din adresse. Selv DER er det ingen automatikk i at du blir kjent skyldig i noe.