Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 648
Anonym bruker
"Løs Hare"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei, er "grønn" på dette her, men kjøpte nylig en boundless cf vape som jeg er giret på å teste og eneste jeg finner for øyeblikket er hasj. Vapen har wax/dab chamber så lurer på et par ting mtp dette.

Er det noen fordel med å gjøre om hasjen til wax/dab? Isåfall hvilke? Kontra bare å legge den i wax chambered?

Ser de fleste yt videoer bruker rettetang, kan man oppnå samme effekt med et vanlig strykejern?

Og til slutt, hemp fiber som skal ligge i kammeret, kan man bytte ut dette med helt vanlige cotton pads? (Sånne sminke pads)

Som sagt grønn på dette
Du kan bruke kaffefilter om du vil.
Greia med rettetangen er at du skal få presset varme inn mot senter fra begge sider, så et strykejern vil kanskje funke men langt ifra optimalt.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg

Er det noen fordel med å gjøre om hasjen til wax/dab? Isåfall hvilke? Kontra bare å legge den i wax chambered?


Og til slutt, hemp fiber som skal ligge i kammeret, kan man bytte ut dette med helt vanlige cotton pads?
Vis hele sitatet...
Fordelen er først og fremst at et konsentrat vil passe din vaporizer bedre. En annen fordel er at du da får et renere produkt. Altså mer thc etc. og mindre andre ting som er i hasjen.

Greia med hamp fiber er at det ikke er bleket og tåler litt temperatur. Veldig usikker på om vanlig bomull er en god idé. Har eksperimentert litt med organisk bomull og det smakte dårlig og tok fort fyr.
Anonym bruker
"Løs Hare"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av KnutAnkhAton Vis innlegg
Fordelen er først og fremst at et konsentrat vil passe din vaporizer bedre. En annen fordel er at du da får et renere produkt. Altså mer thc etc. og mindre andre ting som er i hasjen.

Greia med hamp fiber er at det ikke er bleket og tåler litt temperatur. Veldig usikker på om vanlig bomull er en god idé. Har eksperimentert litt med organisk bomull og det smakte dårlig og tok fort fyr.
Vis hele sitatet...
Aha, takk for oppklarende svar. Vet du om hemp fiber er mulig å få tak i i Norge? Eller er det et typisk produkt som er ulovlig å selge fordi det har hemp i navnet.
Meg bekjent er det ikke ulovlig å selge produkter der hemp/hamp inngår i navnet. Hvis det var tilfellet hadde vi ikke sett noe til diverse hudprodukter osv. med cannabisblader og "hemp seed oil" som en del av emballasjen.

Hvor lett det er å få tak i hemp fiber i norge er en sak jeg vet lite om, men hvis det ikke er mulig å oppdrive her til lands burde det være en smal sak å få det tilsendt fra utlandet.