Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  22 2060
Anonym bruker
"Rik Svin"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hvor mange mg sobril bør jeg ta for en middels godfeeling/rus? Tatt én sobril to ganger siste ukene og tror ikke det gir toleranse. Ingen toleranse på andre piller heller. Veier under 70 kg. Vil det hjelpe på formen med en pils eller to og?
Har et brett sobril og vil ikke ta flere enn nødvendig for håpa å kunne få nyte dem flere ganger
Anonym bruker
"Rik Svin"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
hvor mange mg?
Anonym bruker
"Rik Svin"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
prøv 30 mg og 2 pils burde gi god form
Anonym bruker
"Rik Svin"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Aiit har tatt 2x10mg, kanskje litt roligere men ikke noe rus/godfeeling. Tar en til og åpner en pils, tenkte å se på noe lættis på PCen og ønsker å oppnå en koselig form. Kjipt å ta for få til å få noe utbytte av det så inntaket er bortkasta men gidder ikke ta halve brettet heller om det ikke er nødvendig nahmean. Har bare to pils så må finne god kombi
Anonym bruker
"Rik Svin"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sovner jeg bare om jeg tar fler eller blir glad? Lyst til å ta enda en. Men kjenner ikke til ruspotensialet fra før med Sobril.

Har tidligere erfaring fra rivotril men det et år sia sist
Anonym bruker
"Rik Svin"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Gjesper etter 30mg nå. Håper pilsen hjelper på. Bør jeg ta fler sobril for å få rus effekt og ikke søvndyssende effekt?
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Gjesper etter 30mg nå. Håper pilsen hjelper på. Bør jeg ta fler sobril for å få rus effekt og ikke søvndyssende effekt?
Vis hele sitatet...
Du trenger ikke kjenne deg spesielt rusa på benzo og drink. Problemet kommer når du våkner opp naken på parkeringsplassen med en pinne i rævva og lurer på hvorfor alle hater deg i tre måneder etterpå.
Anonym bruker
"Rik Svin"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av LaidbackJack Vis innlegg
Du trenger ikke kjenne deg spesielt rusa på benzo og drink. Problemet kommer når du våkner opp naken på parkeringsplassen med en pinne i rævva og lurer på hvorfor alle hater deg i tre måneder etterpå.
Vis hele sitatet...
Lmao jada kjenner den risikoen fra rivotril, men trodde sobril var mer chill eufori og ikke helt lok lokesen? Skal holde sofaen og ikke bevege meg ut for sikkerhetsskyld så er lov å loke litt hjemme så lenge jeg kan kjenne noe kos ut av det. Ikke noe poeng om man ikke merker noe da
Anonym bruker
"Rik Svin"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Vil bare sitte inne å gosse meg med bacon chips og lættis serie jeg kan smile ekstra av
Anonym bruker
"Rik Svin"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Mild buzz etter 40 mg og en pils. Regner med virkninga øker siden de gjerne ikke når topp punktet før etter to timer?? Mer tung, ingen gladform enda. Er det usannsynlig å få det med Sobril? Bør jeg ta fler for gladformen eller vente?
Anonym bruker
"Rik Svin"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Kan truxal forsterke noe go'feeling med Sobril eller hvilke piller er egentlig best til det uavhengig av sobril?
Bare en gang i blant
Anonym bruker
"Rik Svin"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Oppe i 50 mg nå og åpner den andre og siste pilsen jeg har. Noe tregere motorikk i kroppen men kjenner ingen særlig rus eller ordentlig godbuzz må jeg si :/ får man ikke det av sobril i det hele tatt?

Av 1 stk 10 mg har jeg syns det er chill å slippe uro tidligere og koser meg litt mildt når jeg har tatt det før. Men forventa mer oppsving og hygge av flere!
Min erfarig er at dagsform ofte har mye å si i en rusopplevelse. Når du har tatt 50mg og ikke fårnden godfølelsen. Vent lengre til neste gang og prøv på nytt mes 20-30mg.

For meg kan benzo slå begg veier. Noen ganger blir jeg oppstemt og kan gjøre ting, andre ganger blir jeg bare daff.. Litt sånn er det vell med alkohol også. Så jeg tenker dagsform og setting spiller en god rolle her. Samt kan være du er mye mer rusa enn du er klar over
Anonym bruker
"Rik Svin"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Update hvis tråden kan være nyttig for andre Googlere en gang: med 50 mg og to pils var eneste virkning lett og noe flowy i kroppen når jeg bevegde meg, og sovna sittende i sofaen når jeg bare skulle hvile øynene litt for det var digg. Husker ikke helt innholdet i episodene jeg så i går men usikker på om det har noen sammenheng.

Med andre ord bortkasta. Ingen rus eller hyggefeeling what so ever. Da er faktisk 1 tablett bedre.

Tips til andre tabletter å ruse seg på? Er det kun rivotril som gir den ordentlige hygge seg effekten som en gladjoint? Joint er desverre ikke aktuelt men ønsker nærmest mulig rus som det
Anonym bruker
"Rik Svin"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Og ja sykt trøtt i dag
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Update hvis tråden kan være nyttig for andre Googlere en gang: med 50 mg og to pils var eneste virkning lett og noe flowy i kroppen når jeg bevegde meg, og sovna sittende i sofaen når jeg bare skulle hvile øynene litt for det var digg. Husker ikke helt innholdet i episodene jeg så i går men usikker på om det har noen sammenheng.

Med andre ord bortkasta. Ingen rus eller hyggefeeling what so ever. Da er faktisk 1 tablett bedre.

Tips til andre tabletter å ruse seg på? Er det kun rivotril som gir den ordentlige hygge seg effekten som en gladjoint? Joint er desverre ikke aktuelt men ønsker nærmest mulig rus som det
Vis hele sitatet...
bare piller du er ute etter? ikke mye bra å velge i der..
ser liksom ikke greie med hvorfor ikke en joint, men alt av piller er liksom innafor? hvor går grensene og evt hvorfor, og er dette noe som skal gjøres daglig, ukentlig..? månedlig....?

også det bewaah sier om at benzo kan slå begge veier er min erfaring når man sporadisk bruker det for rus, og ang rusen så hadde jeg valgt alko og sobril vs rivo alene om man tenker kun på rusen.
Anonym bruker
"Rik Svin"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Munted Artist Vis innlegg
bare piller du er ute etter? ikke mye bra å velge i der..
ser liksom ikke greie med hvorfor ikke en joint, men alt av piller er liksom innafor? hvor går grensene og evt hvorfor, og er dette noe som skal gjøres daglig, ukentlig..? månedlig....?

også det bewaah sier om at benzo kan slå begge veier er min erfaring når man sporadisk bruker det for rus, og ang rusen så hadde jeg valgt alko og sobril vs rivo alene om man tenker kun på rusen.
Vis hele sitatet...
Fordi jeg tåler ikke å røyke joint lenger, blir bare paranoid og psykotisk. Tja kanskje et par ganger i mnd, ikke mye oftere da jeg har vært på daglig rivotril kjøret og ikke vil tilbake igjen til det.
Alko og sobril var tydeligvis ikke greia for meg.
Hvordan er apodorm, Imovane, valium rus osv? Eller er det bare
rivotril som funker ordentlig? Jeg ønsker små eufori ikke bare tung i huet lok
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Fordi jeg tåler ikke å røyke joint lenger, blir bare paranoid og psykotisk. Tja kanskje et par ganger i mnd, ikke mye oftere da jeg har vært på daglig rivotril kjøret og ikke vil tilbake igjen til det.
Alko og sobril var tydeligvis ikke greia for meg.
Hvordan er apodorm, Imovane, valium rus osv? Eller er det bare
rivotril som funker ordentlig? Jeg ønsker små eufori ikke bare tung i huet lok
Vis hele sitatet...
spørs hva med rivo som gir deg godfeelingen da, men høres ut som valium kan funke, apodorm er enda mer sedativt og varer mye lengre enn sobril så stryk den. alprazolam (xanax) er nok mer i retninga du tenker om vi snakker benzo..? kanskje også verdt å prøve pregabalin (lyrica) og se hvordan du reagerer på det, 0.5-1g ca.

men om du får fiksa det, sjekk ut kava (piper methysticum) og kratom, disse to hver for seg eller i kombinasjon vil garantert være veien jeg hadde (og har) gått.
her kan du få skikkelig god rus av den typen rus du beskriver, og helsemessig koster det deg en brøkdel av å poppe piller (men med kava sørg for en ok vendor som kun bruker røttene).

kava er som en slags blanding av cannabis og benzo uten noe noia, selv i lengden. små doser angslindrende og litt stimulerende feelgood, høyere mer euforisk og "stoned".

kratom virker litt som et mildt opiat, men utrolig lett å gå av selv etter lang daglig bruk om man sammenligner det med opiater.
med kratom er det også forskjellige strains, noen mer stimulerende og noen mer sederende, men dose avgjør også mye av dette da små doser er mer stimulerende og større mer narkotisk.

..og om du virkelig trenger slenge på mer da så går det an med alkohol, men da vær forsiktig med kratomen om du ikke liker å spy innvoller i et par timer.

edit: kava og kratom blir heller ikke testa for, selv ikke i utvida prøver
Sist endret av Munted Artist; 15. februar 2020 kl. 14:56. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Mulig Bjørkemus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hadde du økt alkohol inntaket og redusert pilleinntaket ville du nok fått en mer chill effekt.

Greia med denne type tabletter er jo at man gjerne ikke merker rusen noe særlig før doseringen nærmer seg stadiet jeg vil kalle å være pilleruset.
Anonym bruker
"Rik Svin"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Takk for mange gode forslag og konkrete tips @Munted Artist!
Har såvidt hørt om kratom fra før gjennom forumet her men jeg har ikke noe peil på darkweb..

Hva jeg mener er godfeeling med rivo kan vel egentlig være et vanskelig spørsmål selv for meg selv, for jeg har bare tatt det mens jeg har puffa en fjoner samme kveld så kanskje det er jointen som har gitt gliset..
Savner den der hygge og kose seg følelsen. Hørt folk blir fjollete og glad på Imovane?
Anonym bruker
"Rik Svin"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hadde du økt alkohol inntaket og redusert pilleinntaket ville du nok fått en mer chill effekt.

Greia med denne type tabletter er jo at man gjerne ikke merker rusen noe særlig før doseringen nærmer seg stadiet jeg vil kalle å være pilleruset.
Vis hele sitatet...
Okay kan det tenkes at det var fordi jeg tok for mange (5 stk 20mg) at jeg bare sovna? De gangene jeg bare har tatt 1 så syns jeg nemlig jeg har fått en liten buzz. Eller ikke buzz men bittelitt sånn at det er ekstra koselig å se en halvmorsom serie. Kan være placebo men er altså den følelsen bare sterkere jeg er ute etter. (nedtur å ikke tåle weed mer, men ønsker ikke nødvendigvis så sterk rus weed kan gi heller)
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Takk for mange gode forslag og konkrete tips @Munted Artist!
Har såvidt hørt om kratom fra før gjennom forumet her men jeg har ikke noe peil på darkweb..

Hva jeg mener er godfeeling med rivo kan vel egentlig være et vanskelig spørsmål selv for meg selv, for jeg har bare tatt det mens jeg har puffa en fjoner samme kveld så kanskje det er jointen som har gitt gliset..
Savner den der hygge og kose seg følelsen. Hørt folk blir fjollete og glad på Imovane?
Vis hele sitatet...
plenty med bra vendors som selger både kratom og kava online da det er lovlig i mange land, bare en tur over til sverige så kan du kjøpe dette lovlig..
Anonym bruker
"Fiendtlig Spermhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Om du ser etter godfølelse/være glad/varme fingre og føtter let heller etter Opiater. Jeg rekommenderer Oxycodone, om du har kontakt med en dealer eller en utenlands vendor så spør etter Oxy eller Codeine. Om du kan CWE kan du også kjøpe piller med Paracetamol og fjerne nesten alt fra pillene. De har jeg best opplevelse med. Jeg har tatt benzoer (Xanor og Valium) og de ødelegger bare for meg fordi de tar bort alle restriksjoner (100% værre en alkohol) og gir meg ikke noen god rus, bare klarhet og fjerner alle sosialle gjerder (sender syke bilder på snap og sier omså hva jeg tenker).