Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 4274
Hei! jeg lurte bare på om noen her vet hvor man kan kjøpe sånne ketchup flasker (ikke vanlig ketchup, men sånn litt sterke) som de har rundt om på bensinstasjoner her? Er det mulig å bestille dette noe sted eller er jeg nødt til å stjele en flaske med meg hver gang jeg er innom?
Prøvd å ta kontakt med Narvesen eller bensinstasjoner som har dette for å spørre?
Mulig de har det på smart club, har sett hot dog dressingen der tidligere.
meny.. ellers så kan du ofte bare spørre lokale butikken din om de kan ta inn. evt så kan du kjøpe vanlig tomatsaus og bare krydre som du vil med chili saus eller krydder osv.

mener mikse/blande inn i flaska..
Sist endret av tetragrammaton; 30. mars 2017 kl. 21:32. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Experientia docet
UrbanFreak86's Avatar
Jeg tror at jeg fikk kjøpt sånne på Meny engang.
Har også kjøpt en på den lokale bensinstasjonen, selv om at de egentlig ikke er for salg.
Trådstarter
Takker for svar! Jeg har spurt på bensinstasjonen Shell der jeg til daglig går forbi om det er mulig å kjøpe en sånn flaske, men får beskjed om at de ikke har lov å selge dette.
Storcash har dette vet jeg.
Sitat av cplpro Vis innlegg
Takker for svar! Jeg har spurt på bensinstasjonen Shell der jeg til daglig går forbi om det er mulig å kjøpe en sånn flaske, men får beskjed om at de ikke har lov å selge dette.
Vis hele sitatet...
Ring til leverandør. Det var dette jeg måtte gjøre da jeg ville ha buljong som de kun solgte i kilosvis.
Experientia docet
UrbanFreak86's Avatar
Sitat av cplpro Vis innlegg
Takker for svar! Jeg har spurt på bensinstasjonen Shell der jeg til daglig går forbi om det er mulig å kjøpe en sånn flaske, men får beskjed om at de ikke har lov å selge dette.
Vis hele sitatet...
Prøv Deli de Luca (ESSO) eller Circle K.
Var på Circle K jeg fikk kjøpt, men om det var et enkelt tilfelle
det vet jeg ikke.
Ser det ofte når jeg er i Sverige. Blir jo "feil" merke, men det smaker vel omtrent det samme.
Mange bensinstasjoner og kiosker selger dem, sjekk kjøleskapene.
Kontakt ASKO, jeg fikk selv handlet av ASKO i Trondheim. Vet Storcash (som nevnt over) også har.

Tror OBS også har sånne, ihvertfall dressingene de har på Narvesen og bensinstasjoner.
Sist endret av Gesel; 31. mars 2017 kl. 08:30. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Bare ta med deg en flaske eller to neste gang du kjøper pølse på en kiosk eller bensinstasjon.
EngrosNett har diverse sånt iallefall: http://www.engrosnett.no/nettbutikk/...-og-dressinger
Skulle gjerne kjøpt det på butikk og spart 80 kr frakt, men det gav jeg opp til slutt..