Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 3268
Anonym bruker
"Laktoseintolerant Knurr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei. Har tatt 6mg med rivotril og 180mg kodein i samsvar med operajon. er det noe bekymring er? er ganske stuka
Mye toleranse? Fått det av lege?
Anonym bruker
"Laktoseintolerant Knurr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Har tatt benzo her og der(knskje tømt 50 piller på 6 måneder), men ingen toleranse på noen av delene. Fikk ikke Benzoen av legen
Anonym bruker
"Laktoseintolerant Knurr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Husker lite, men overlevde. Har lest at benzo og opiater ikke skal blandes, men rart at legen sa at jeg skulle ta det spesifikt en time etter operasjonen når hun visste at jeg hadde tatt rivotril
Er du deg selv enda? Cloanzepam har 72 timers halveringstid.
Sist endret av Hoarse; 30. mars 2017 kl. 14:59. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Laktoseintolerant Knurr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
ikke akkurat nå da jeg er på stor dose kodein, men var fortsatt svimmel og susen fra rivotrilen når jeg sto opp
Jeg vil sterkt anbefale deg å ikke ta noe mer også gå ut halveringtiden og se på deg selv. Ikke gjør samme feil som meg med Rivotril. Og jeg mener det kjærlig.
Anonym bruker
"Laktoseintolerant Knurr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Mener du å ikke ta mer Rivotril eller Kodein? For Rivotril kommer jeg ikke til å ta noe mer av på en lang stund.
Helst begge, piller er noe av det værste som finnes.
Anonym bruker
"Laktoseintolerant Knurr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Men nå var vel egentlig spørsmålet om jeg burde bekymret meg da jeg inntok 160mg kodein noen timer etter rivotril.
Anonym bruker
"Laktoseintolerant Knurr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Nå må du forstå at dette var i samsvar med en operasjon, og ikke for å ruse meg.
Begge deler kan slå ut din ability til å puste, så ja. Blande begge to kan være farlig.
Sist endret av Hoarse; 30. mars 2017 kl. 15:19.
Uten toleranse, selv med, er benso + opiat dårlig ide ur helseperspektiv.

Har selv kjort rivotril - kodein.
I russyfte.

Nå gikk det bra, det var godt det!