Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 3442
Anonym bruker
"Øm Stingsild"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hvordan kan jeg enklest lyve om noe jeg kan finne på, og få resept-medikasjoner som gir rus?
Du greier det ikke, før du får noe som helst "kule" reseptbelagtelegemidler blir du utredet av legen din og en eventuell institusjon (f.eks. BUP/DPS?). Hvis du må spørre her har du nok desverre ikke kunnskapen til å gjennomføre dette.

Eneste tipset mitt er å lese deg opp på problemene som er relatert til hva du vil ha og ljuge til øra renner av og enhver oppegående lege buster deg.
Mange leger vil vel stort sett se forskjell på noen som virkelig trenger hjelp og en som kommer dit å juger og bare skal ha alle mulige slags piller for å ruse seg også.
For å få mange av disse medikamentene så må man vel igjennom en del tester også.
Tja.. Jeg vet om en kar som får alt fra Benzoer, Attentin, oxy og alt i mellom.
Han trenger ikke halvparten (om noe idet heletatt) av all driten han får, så han bytter masse av det i andre rusmidler med folk, missbruker resten

Step 1 er nok å finne deg en lege som er beryktet for å være løs med resept pennen sin.
Sist endret av Alge; 29. mars 2017 kl. 00:45.
Anonym bruker
"Hylende Kjempefisk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
En del wikipedia research og ta på seg skuespiller buksene sine
Er jo bare å si at du skal ut å fly og har flyskrekk så får du fort noe benzo. Hadde du tenkt å være non-stop rusa i lang tid eller ha en chill session i sofaen en dag? Det er forskjell på å få 60tramadol i mnd og et par valium i hånda...
Anonym bruker
"Lett Harpy"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Si du sliter med angst i nylig periode, du blir tilogmed nervøs for og si at du skal bruke kortet i kassa i butikken, si slikt som at og bare svare til evt kasse person gjør at du trenger 20 sekunder før du svarer eller så kan du si at du må gå rett og slett uten og betale. Eller så får du prøve ting som, at du har migrene. Du hadde utredning når du var liten for dette. Men papirer kommer dued i etterkant. Det er så ille nå at lege var siste mulighet. Og få det til og høres believable ut. GL, lykke til med og holde maska hvis du prøver den 1 x)
Sitat av Alge Vis innlegg
Tja.. Jeg vet om en kar som får alt fra Benzoer, Attentin, oxy og alt i mellom.
Han trenger ikke halvparten (om noe idet heletatt) av all driten han får, så han bytter masse av det i andre rusmidler med folk, missbruker resten

Step 1 er nok å finne deg en lege som er beryktet for å være løs med resept pennen sin.
Vis hele sitatet...
Jeg får Kodein, Rivotril, Sovepiller og Xanor av legen.

Det er desverre enklere enn å kun være "løs med pennen"

Jeg skal aldri i mitt liv selge, men det frister jo når man ser hva du får for et glass, når du selv betalte 115 kroner for det
Sist endret av Hoarse; 31. mars 2017 kl. 09:04.