Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 3574
Vurderer å kjøpe litt stæsj innenlands, er det ofte det blir stikkprøve på posten?

Tenker sånn hvis jeg hadde bestilt utenlands så hadde dette vært uaktuelt for meg men i lille Norge så vurderer jeg å bestille noe som ikke er lovlig da kan du si fra en privat person.

Hva tenker dere?

Sorry hvis jeg spørte i feil "Tråd"
Sist endret av elchapo; 27. mars 2017 kl. 07:57. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Du trenger ikke å bekymre deg for post når det er snakk om innenlands.
Sitat av stresser Vis innlegg
Du trenger ikke å bekymre deg for post når det er snakk om innenlands.
Vis hele sitatet...
Jo, men jeg har aldri opplevd å bli tatt.
Anonym bruker
"Intolerant Berggylt"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Tollerne hadde med seg bikkje seinest i forrige uke på Østlandsterminalen. Så helt ufarlig er det ikke.
INgenting å tenke på. Med mindre du pakker så sløvt at de faktisk ikke klarer å se hvor du egentlig hadde sendt. Så åpner de opp og tyder håndskriften din, sjekker at det bare var litt heroin i brevet, og pakker det inn på nytt i en enda større konvolutt som har plass til hele det lille brevet-.

Dop er definitivt ikke engang på dagsordenen - etter min erfaring. Selvfølgelig store demografiske variasjoner, som med alle andre offentlige institusjoner.
Postsentralene har vel stengt flere sentre, og går via flere store "Terminaler" nå. Så ja de tar stikkprøver med hund. Tror du virkelig en hund kan sniffe frem en pakke ut av 100 000 ? Du skal være veldig uheldig. Hilsen en som har en sporingshund

EDIT: Det er mer populært å lære opp hunden til å markere hvis du gir et signal til hunden, kun for å kunne bruke det i lovlig sammenheng "ja, men hunden reagerte", selv om du gav kommando til hunden om å markere.
Sist endret av Hoarse; 28. mars 2017 kl. 11:51.
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av Hoarse Vis innlegg
Postsentralene har vel stengt flere sentre, og går via flere store "Terminaler" nå. Så ja de tar stikkprøver med hund. Tror du virkelig en hund kan sniffe frem en pakke ut av 100 000 ? Du skal være veldig uheldig. Hilsen en som har en sporingshund
Vis hele sitatet...
Kvifor skal bikkja ikkje kunne finne ein av hundre tusen? Hundre tusen pakker ligger ikkje i ein stor haug - dei ligg meir eller mindre sortert i containere på hundre til tusen pakker. Så å kaste ut tallet ein av hundre tusen er raud sild.

Det eg har sett av narkobikkjer i aksjon seier meg at dei kan det.
Hvis man regner med at nok narko er i posten, slik som politiet har gått ut og sagt:
http://www.vg.no/nyheter/innenriks/n...st/a/23368677/

Så vil jeg tro ut i fra et hypotetisk antall på 100k, at du skal være rimelig uheldelig, og f.eks ha en lukt på pakken som hundene responderer godt på(tjall), og ikke akkurat kratom (Ikke glem at det tar tid for luktpartiklene kommer seg igjennom posene også)

Men hvis du blir tatt, så er du jo koblet til det mørke nettet, de skjønner jo det også vil jeg nok tro de overvåker deg litt, spesielt om du har et par bøter i fra før for dopbruk.
Sist endret av Hoarse; 30. mars 2017 kl. 12:59. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Det holder ikke å bruke Tor browser for å være anonym.
Uansett sjansen for at det blir beslaglagt hvis det er sendt fra Norge er minimal.

Og hvis du mistenker beslaglegging så rens leiligheten for større mengder drager. De kan uansett ikke bevise at det er du som har bestilt det dersom du bruker Vpn bak Tor og litt andre tweaks. Og ikke minst betalt med bitcoin. Har du betalt med kort er du fucka uansett
Sist endret av Siberia; 1. april 2017 kl. 03:25. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.