Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 1887
Hei

Mitt første innlegg og mitt store problem.

De siste 10 dagene har jeg ikke hatt muligheten å koble meg på PSN på PS4. Får opp CE-33987-0 feilen hele tiden.Og jeg har prøvd alt: restarter router, byttet innstillinger på internett tilkoblingen på PS4 (DNS settings, MTU ssettings), åpnet porter på routeren min (ringte PSN Norge og fikk tilsendt hvilke porter jeg skulle åpne - håper jeg har gjort det riktig). Men ingenting hjelper

Noen som har hatt samme problem? Er det pga routeren min? Er det PSN som har problemer? Hvis noen har forslag, tips, råd eller komentarer vær så snill skriv noe
Sist endret av BigFigWasp; 16. november 2016 kl. 17:47. Grunn: Ringetonereklame på bunnen av posten
Har du noen i nærheten som du koble opp hos? Da kan du hvertfall se om det er maskinen eller nettverket ditt. Eller kanskje du har en telefon som kan dele 3/4g nett med ps4?
Kanskje dumt spm, men har du forsøkt å "glemme" den gjeldende tilkoblingen og legge den til på nytt?
Når du prøver å teste nettverks-tilkoblingen, hva står det da?