Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 2869
har laget ny konto for privatlivsgrunner

Sted: I sentrum i Oslo en plass
Når: Høsten 2016
Dose: Totalt 325mg

Sitter her og kjeder meg litt så tenkte å dele med dere forrige gang jeg var rusa, hehe

Tok MDMA for noen uker siden. Spenningen hadde bygd seg opp ganske bra på forhånd da dette ville bli mitt 3. møte med Emma. Forrige gang var ganske kjip da dosen og kvaliteten var for lav, så hadde litt større forventninger denne gangen da jeg visste at dette skulle være skikkelige saker.

Stedet var også nytt denne gangen, nemlig midt i Oslo sentrum, noe som var veldig forskjellig fra min første gang som fant sted midt uti skogen langt fra folk. Vi var den samme gjengen som tok MDMA denne gangen som første gangen. Det er altså 4 andre med i denne rapporten, men for enkelthetens skyld vil jeg fortelle hele trippen fra mitt eget synspunkt.

Nørd som jeg er hadde jeg lest side opp og side ned på forhånd om hva som skulle forsterke effektene. Om de hjalp vet jeg ikke, men det var verdt et forsøk. Ting som skal hjelpe er blant annet B-vitaminer, basisk mageinnhold, koffein, ikke spise 3 timer før dropp og C-Vitaminer.

Ritualet startet derfor med å ikke spise mat på 6 timer. Ca 2 timer før begynte jeg å drikke sukkerfri Red Bull da dette inneholder B-vitaminer og energi (koffein, taurin). C-Vitamin var det neste på lista, så jeg drakk 3 glass med appelsinjuice. La meg poengtere at jeg ikke liker appelsinjuice i det hele tatt og har ikke drukket det på mange år. Uansett, etter å ha drukket appelsinjuicen var det tid for basisk mageinnhold da de andre var klare for å droppe MDMAen. Jeg valgte å helle to spiseskjeer med natron oppi et lite tynt glass med appelsinjuice. Dette må være tidenes mest idiotiske mix. Det begynte å skumme med en gang, og jeg innså hvor dustete dette egentlig var. Jeg sitter og grøsser og er ukomfortabel bare av å skrive dette, men jeg måtte "drikke" alt skummet for å ikke søle da det skummet noe voldsomt. Skummet smakte horribelt, og konsistensen var såpeaktig. Veldig basiskt altså. Etter at skumminga gir seg forsøker jeg å drikke dette skvipet. Jeg orka kanskje å drikke tre slurker før jeg innser at jeg kommer til å kaste opp etterpå bare av tanken på dette i ettertid, og potensielt kaster bort all emmaen min på å spy.

I det ritualet var over og jeg skulle droppe mdmaen blomstret det en idé i hodet mitt, så i stedet for å droppe 150mg, droppet jeg kun 125mg og litt hemmelighetsfullt sparte resten.

Vi fant fram alle tepper, og skiftet til gode klær, i mitt tilfelle en baggy bukse og baggy hettegenser, og vi satte oss ned for å vente.

Etter forventet ventetid begynte kriblingen å komme. En av oss satt og masserte hendene sine og hadde gjort det en stund allerede. Jeg kjente etterhvert varmen og godfølelsen. Jeg tenkte at nå skal jeg dra frem esset jeg hadde gjemt i ermet. Jeg stripet opp restene mine og sniffet det. BOM.

Ekstasen eksploderer inni meg. De andre begynte å kjenne det nå og. Jeg føler meg litt respektløs mot Emma for å ha sniffet, men jeg føler at litt eksperimentering ikke er feil og at jeg blir tilgitt. Jeg sitter og gnisser tenner og koser meg sammen med de andre. Dette lover veldig godt for resten av turen, og jeg skjønner rimelig kjapt at dette er bedre vare enn forrige rull.

Senere på kvelden bestemmer vi oss for å gå på butikken. Wow! Det er kjempefresht ute! Selv om vi er midt i Oslo sentrum føles luften så frisk, alle lysene er så lysete, det er så klart og pent ute. Det er mange mennesker i gatene, mange akkurat som meg selv. Gode og blide mennesker overalt hvor enn jeg ser. Jeg blir i enda bedre humør enn jeg nettopp var. Gode vibes i hele gata fyller meg enda en gang med enda mer glede. Det er noe spesielt å ta MDMA midt i Oslo sentrum, det er utrolig mange gode vibes. Dette var på en lørdag, så utelivet var ganske tydelig. Det å se at det var så mange blide og glade mennesker rett ute i gata var veldig spesielt, og utrolig koselig.

Etter å ha vært ute litt og gått på butikken får jeg enda en lys idé. Jeg presenterer idéen å redosere til de andre og tilbyr meg å møte en dealer jeg vet holder til i nærheten. Det er her tittelen i innlegget kommer fra. For jeg får tak i dealeren, og han går med på å møte meg. Dette var jo seint på kvelden, så jeg blir utrolig glad for at han går med på dette. De andre blir også veldig glade, da vi ikke har testet å redosere for å få full bang for reseptorene våres før.

Vi kommer på at jeg kan låne en bysykkel for å være der litt kjappere, da det vile ta ca 30 min å gå til avtalt sted og jeg allerede var litt sent ute. Jeg er veldig lite kjent i Oslo, så jeg var avhengig av en mobil med kart. Etter å plottet inn ca destinasjon på kartet og begynt å løpe går telefonen tom for strøm. "ÅNEI!" Jeg kommer for sent! Jeg blir lei meg på dealeren sine vegne, da jeg er redd han blir nødt til å vente på meg. Jeg får låne en telefon. Så går den og tom for strøm! FFS! NEI! Jeg begynner å bli stressa, men er samtidig så glad, så jeg har en veldig merkelig følelse i meg. Det eneste som står i hodet mitt er at dealeren vil bli lei seg, og vi alle synes han er en ordentlig real kar, så dette er ikke bra! En av oss har heldigvis en telefon med skikkelig strøm så jeg får låne den og plotter inn destinasjon på nytt og begynner å løpe.

Dæven! Å løpe er noe jeg vanligvis hater, men på MDMA var det fantastisk. Jeg løp av sted på silkeskyer, lys og farger fløy forbi meg, jeg bare svevde bortover gatene. Jeg møtte på noen mennesker på veien, men ingen så til å bry seg der jeg svevde med et smil om munnen. Selv i en oppoverbakke bare svevde jeg av gårde uten bekymringer. Jeg nærmer meg avtalt møtested, og ringer de andre for litt selskap. Det var kjempekoselig å snakke med mennesker igjen! Jeg hadde tross alt vært en del minutter uten sikkelig sosial kontakt nå!

Jeg står og venter på avtalt møtested en liten stund, og er glad for at jeg må vente, for da vet jeg at dealeren ikke måtte vente på meg. Da han endelig kommer ble jeg utrolig glad, joho! Han vet det kanskje ikke selv, men han er en lysende engel i mitt hode akkurat nå. Vi utfører det avtalte, og jeg svever tilbake igjen. Jeg finner (heldigvis) en bysykkel på veien som jeg låner. Og wow! Så utrolig fort det gikk! I stad svevde jeg kanskje, men hva er dette da?! Lys bare flyr forbi meg, det er som å sitte i en liten glasskuppel som svever over bakken og alle fargene og menneskene smiler til meg.

Vel fremme dropper jeg 150mg til, og sniffer enda 25mg. BOM! Det smalt kanskje i stad, men dette smalt enda hardere! Jeg satt og rista og koste meg i ekstase. Jeg takket for gleden Emma ga meg og visste at dette kan vi ikke vente lenge med å gjøre neste gang. Øynene mine rullet som aldri før, og jeg bare brusa av energi og glede. Sykt.

Kvelden ga seg omsider, hadde ingen spesiell come down, men dagen derpå var selvsagt litt grå. Jeg satt igjen med en veldig god erfaring med enda et møte med Emma, og jeg gleder meg til nestegang!
Sist endret av TutTutBareStuk; 12. november 2016 kl. 23:07.
Veldig bra skrevet, skikkelig digg kveld
Jeg løp av sted på silkeskyer, lys og farger fløy forbi meg, jeg bare svevde bortover gatene. Jeg møtte på noen mennesker på veien, men ingen så til å bry seg der jeg svevde med et smil om munnen.
Vis hele sitatet...
Kan noen fremskaffe en film av denne scenen?
Steinbra lesing, KaBooom!!!
Strålende underholdning! Smilte bredt for meg selv av omtenksomheten din ovenfor dealeren Er det ikke farlig for systemet å være i så mye aktivitet på MDMA?
Sitat av krystallkongen Vis innlegg
Strålende underholdning! Smilte bredt for meg selv av omtenksomheten din ovenfor dealeren Er det ikke farlig for systemet å være i så mye aktivitet på MDMA?
Vis hele sitatet...
Så lenge man ikke koker over av varme og svette så går det nok bra. Mange danser jo i timesvis, svetter og svetter uten at det ser ut til å ta noe skade. Trur det har litt med væskenivået i kroppen og.