Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  35 7811
DiSaPPoInTeD HoRsE
Cappy's Avatar
Nå er det på tide med et realt freaktreff igjen, vi fyrer opp med pizzatreff førstkommende lørdag. Det siste året har vi hatt massivt oppmøte, kreative innslag, hard sosialisering og tilfredse deltakere. Etter treffet kan vi alltids ta en tur ut på byen eller noe i den duren. Nye og gamle medlemmer er velkommen, vi vil gjerne se nye ansikter. Skriv i tråden hvis du stikker hodet innom, jeg reserverer bord basert på respons.

Lokale: Peppes ved Stortinget
Adresse: Stortingsgata 4
Dato: Lørdag 10 september
Tid: 18:00
Aldersgrense: Zipp zero nothing!
Rignes fatøl: 0,4 67,- og 0,6 93,-
Mer informasjon til de som vil vite alt: Omfattende informasjon om freaktreff

Ses på lørdag!
Jeg kommer! Anbefaler alle å komme, freaktreff er ALDRI kjedelig.
Perfekt timing! Jeg joiner, definitivt. Dette blir fett
Mahognygolfer
koop's Avatar
90 0
Ah noes, nå som jeg tenkte: "Freaktreff, det var lenge siden"
Typisk nok hadde jeg planlagt tur på hytta til helga...
Jeg regner med å dukke opp, men mulig jeg ikke rekker å være der presis kl. 18.00.
Nydelig initiativ! Veit ikke helt om jeg kan dukke opp ennå, men gir tilbakemelding når jeg vet mer.
Sang en sang en gang
Echuz's Avatar
Blir nok å bli med på dette treffet også! Alltids like artig!
Noooo... Jobber seff på lørdag. Ses på nach
Hater livet litt for at jeg er borttreist selv.. Får prøve å ha kortere mellomrom til neste treffet!
Jeg har også typisk nok lagt planer, men godt mulig jeg dukker opp på eventuelt nach. Kos dere!
NOOOOOOOOOOOOOOOOOO-
robhol's Avatar
Jeg melder meg tentativt på.
Kommer meg dessverre ingen sted for tiden men dere får kose dere masse, hadde vært fett med et treff rundt jul/over nyåret også, da dukker jeg opp!
Fett! Godt mulig jeg joiner
Mulig jeg kommer innom, jeg kommer garantert til nachet
Skulle gjerne ha kommet, men som student når familien hjemme frister med god mat, så får man nesten ta en tur til bygda.
DiSaPPoInTeD HoRsE
Cappy's Avatar
Trådstarter
Reserverte bord for femten, vet at minst ti personer helt sikkert kommer innom. Fortsett gjerne med å holde tråden oppdatert hvis du har lyst til å være med oss.

Bare to dager igjen..
Jeg kommer nok en tur!
Skal prøve å komme
Ja, mest sannsynlig
Jeg kommer i løpet av kvelden!
Bra initiativ. Hiver meg med
DiSaPPoInTeD HoRsE
Cappy's Avatar
Trådstarter
Reserverte plass for tjue personer i stedet for femten, regner med at vi får fylt de opp ganske kjapt. Aiai, nå begynner det å nærme seg!

Ses i kveld..
Jeg kommer også en tur i kveld!
Sang en sang en gang
Echuz's Avatar
Drar med en kompis, så en til er med. Hvor mange bekreftet har du nå Cappy?
DiSaPPoInTeD HoRsE
Cappy's Avatar
Trådstarter
Femten kommer helt sikkert, ti har sagt kanskje, også har vi de som kjører ninjastil og bare er der. Tar selv med noen kompiser som vært vært med på en del treff tidligere. Noen som vil være med å spleise på en klassisk ost/skinke-pizza med meg?

To timer igjen!
Sist endret av Cappy; 10. september 2016 kl. 18:34.
Sang en sang en gang
Echuz's Avatar
Er på plass nå, svært hyggelig servitrise.
Hvordan kjenner man igjen freaksene? Sitter på sportsbar og tenkte meg bort nå. 😊
DiSaPPoInTeD HoRsE
Cappy's Avatar
Trådstarter
Sitat av Iecore piscis Vis innlegg
Hvordan kjenner man igjen freaksene? Sitter på sportsbar og tenkte meg bort nå. 😊
Vis hele sitatet...
Vi sitter innerst i et stort rom i andre etasje, bare se etter en gjeng med svette nerder. Syv her nå, folk kommer fortløpende.
Jeg er på vei ned nå. ☺️
Jeg kommer rundt klokka 20:00
Hvor drar folk utover kveldingen? Kom på at jeg hadde lovt meg selv bort ett anent sted, men har sinnsykt lyst å hive meg på senere.
Sitat av feitsomfaen Vis innlegg
Hvor drar folk utover kveldingen? Kom på at jeg hadde lovt meg selv bort ett anent sted, men har sinnsykt lyst å hive meg på senere.
Vis hele sitatet...
Vi er hos Cappy. PM meg for adresse
nso
popålol
nso's Avatar
Administrator
Bilder? Summary?

Skulle ønske jeg kunne vært der, men transportkostnadene hadde nok blitt i overkant!
Sist endret av nso; 12. september 2016 kl. 23:16.
Bilder tok jeg ikke, men treffet var som alltid stas, med masse kjempehyggelige folk. Cappy er rå når det kommer til å åpne hjemmet sitt for medfreakere.
Tipp topp tommel opp, will do again.
Enig med MeTheWall!
Kan også nevne at det ble noen slag sjakk under treffet. Ble enighet om at vi burde ha en freak-sjakkturnering!
Tråd for turneringen: https://freak.no/forum/showthread.php?t=291936
Sist endret av Erlpil; 13. september 2016 kl. 15:12.
DiSaPPoInTeD HoRsE
Cappy's Avatar
Trådstarter
Sytten freaks kom innom Pepps, to av ansiktene var nye. En del av folka ble deretter med på vorse/fest/nachspiel på Torshov, det rant inn noen som var ivrig på nachspiel ganske sent. Et par helter ordnet masse alkohol slik at den animerte tilstanden ikke ble kritisk lav. Som vanlig var det mange diskusjoner og ville historier. Stuegjengen spilte sjakk, mens kjøkkengjengen hang rundt vasken. Arrangementet ble avsluttet med en brutal runde Episk Tangera som varte til seks om morgenen. Deretter sluknet jeg full som en dupp på senga med tre freaks under meg, resten av natta drømte jeg om klokka mi.

Vi får prøve å få til enda et stort treff før året er omme, da kan det planlegges noen uker i forveien.
Sist endret av Cappy; 13. september 2016 kl. 21:17.