Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 1204
Vurderer å dra til Thailand i rundt 2-3måneder i januar/feburar. Har sett litt på ulike hotell og lignende. Det som fanget min oppmerksomhet var disse leilighetene/villaene som var til utleie fra rundt 10000bhat til 40000bhat per måned (prisene varierte litt fra by til by)

Plassene jeg har sett på er vel egentlig bangkok,phuket og pattaya. Tilfeldigvis di stedene som dukket mest opp i google i henhold til partyfaktor og turisme. Hadde vært fint å hørt noen erfaringer fra di 3 plassene.

Er relativt usikker på om jeg skal leie en leilighet en plass for 2-3måneder, eller dra på hotell og eventuellt reise videre til flere byer/land mens jeg er der. Skal også sies at jeg ikke er helt sikker på om jeg har et budsjett som vil holde sålenge.

Budsjettet er på ca en 60-70k (totalt flybillett,opphold etc.)

Hadde vært fint om noen hadde erfaringer fra noe lignende som kunne ha kommet med noen råd/tips. Hvis dere vet om noen nettsider med utleie annonser plz si ifra. Eneste jeg har funnet er http://no.promothai.com

Fant forresten denne her nettopp som virket heilt greit: http://www.baansuanvilla.net/junior_deluxe_studio.htm "from 18000 Baht" per mnd. Noen som har leid fra disse før?
Sist endret av buakawkk; 3. desember 2011 kl. 17:04.
Om du ikke har bestillt flybillett enda så ville jeg anbefale deg å se på lufthansas sine tilbud til asia. De er ofte og helt ned i 3100... Finnair kjører også tilbud nå om dagen til de prisene der.
Sitat av sondbjo Vis innlegg
Om du ikke har bestillt flybillett enda så ville jeg anbefale deg å se på lufthansas sine tilbud til asia. De er ofte og helt ned i 3100... Finnair kjører også tilbud nå om dagen til de prisene der.
Vis hele sitatet...
Takk, skal sjekke det ut!