Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 3478
Anonym bruker
"Ond Svartrotte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Noen inne her som kunne fortalt meg hvordan dere reagerte på de og hvor mye dere tok, evt beskrive trippen ? har tilgang til begge og har litt erfaring med mdma men ingenting med 2cb

Dosering ?
Hva først ?
Hvor lenge imellom ?
Ta din vanlige dose mdma og når den effekten begynner og dabbe av(1-1.5 time etter peak normaltsett) tar du 15mg 2cb som er en grei førstegangsdose.

Tar man det på denne måten oppnår man ubeskrivelig synergi og overbelastning av god-følelser.
Anonym bruker
"Lei Storkobbe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ta 2cb åleine først. Fin og sikker første dose er 18mg.
Det er nemlig enorm forskjell frå person til person. Eg treng 25-30mg for å få skikkelig effekt (oralt), mens du kanskje bare treng 18mg. Det er også stor forskjell i opplevd rus bare på få mg, så ha ei nøyaktig vekt.

Ta også litt mindre dose 2cb når du kombinerer med mdma.


Eg har god erfaring med 2cb, men bare prøvd ein gong sammen med mdma. Den gang kombinerte eg det også med LSD og blei ein klump med euforia i regnbuens farger. Perfekt for å bare rulle rundt heime, men blei alt for forvirra til å fungere og gjer heilt vanlige ting.
t+0: 100ug LSD
t+2: 90mg mdma (ingen toleranse)
t+3,5: 20mg 2cb

Mitt forslag (basert på at du er ca 70kg mann: 130-150mg MDMA, og etter 2 timer 15-20mg 2cb
Ville satset på å ta 2cb alene først bare for å kjenne hvordan det er før jeg ville blandet det med noe annet.
Ettersom det er en ganske sterk psykadelika i seg selv.
Men det er jo opp til deg selv, les dere godt opp på stoffet og les noen reviews av komboen, så tar dere det derifra.
2C-X og MDMA gir en sterkere virkning kombinert enn om du skulle tatt det hver for seg.

Jeg liker denne; http://wiki.tripsit.me/wiki/Drug_combinations
Jeg elsker å kombinere Mdma med alt. Har du liten erfaring med 2cb ville jeg enten tatt det alene med noen benzo i baklomma i tilfelle fordi det kan bli litt edgy om du bommer på dagsformen. Men fantastisk og blande med mdma, jeg ville droppet din standard dose mdma, venta en time og så tatt 15mg 2cb for å være på den sikre sida, men mdma gjør det jo umulig å få bad tripp. Etter mine erfaringer i alle fall

mdma fjerner litt av Magien på gode gamle sopp og syre, men liker det sammen med det meste andre. Dama tar mdma hver gang vi skal trippe for å komme i rett mindset
Sist endret av Siberia; 1. april 2017 kl. 03:10. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.